Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf har et godt tilbud til dig

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Østjylland
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Fra  MedieSpot Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er uddannet reklamefotograf og kan hjælpe dig med fotografering af f.eks produkt fotos til din hjemmeside. Jeg garanterer dig hurtig levering og et produkt der er 100 % iorden. Mine priser starter v 25 pr skud alt efter hvor mange og hvor omfattende optagelsernes er. Send en mail for mere Info, håber vi tales ved. Mange hilsner Rikke
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 12:17

Hej Rikke.
Du skriver du er uddannet reklamefotograf.. Hvor er du uddannet henne.. Og hvornår? :)

Mvh
Dennis

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Bare helt generelt - og tag det ikke tungt, for du er bare en af utroligt mange - så dette er generelt men: Jeg har rettet din overskrift ved at tilsætte FOTOGRAF og synes alle skal tænke lidt over den besked Amino lader "ploppe" op hver gang man skal skrive nyt indlæg, om - TÆNK på overskriften. Det er jo ikke et reklameblad hvor man skal ha flest muligt med ind ved en spændende overskrift.

Det myldrer med overskrifter som HJÆLP - eller SE HER og KAN DET HER VÆRE RIGTIGT - og hver gang skal en masse mennesker klikke og læse noget der slet ikke er deres interesse på Amino. Helt som her, skriv dog Fotografi tilbydes eller andet der beskriver indlæget, så de der har det behov kan læse og bruge et godt tilbud og andre kan springe forbi

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 13:07