Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf har et godt tilbud til dig

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Østjylland
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Fra  MedieSpot Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er uddannet reklamefotograf og kan hjælpe dig med fotografering af f.eks produkt fotos til din hjemmeside. Jeg garanterer dig hurtig levering og et produkt der er 100 % iorden. Mine priser starter v 25 pr skud alt efter hvor mange og hvor omfattende optagelsernes er. Send en mail for mere Info, håber vi tales ved. Mange hilsner Rikke
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 12:17

Hej Rikke.
Du skriver du er uddannet reklamefotograf.. Hvor er du uddannet henne.. Og hvornår? :)

Mvh
Dennis

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Bare helt generelt - og tag det ikke tungt, for du er bare en af utroligt mange - så dette er generelt men: Jeg har rettet din overskrift ved at tilsætte FOTOGRAF og synes alle skal tænke lidt over den besked Amino lader "ploppe" op hver gang man skal skrive nyt indlæg, om - TÆNK på overskriften. Det er jo ikke et reklameblad hvor man skal ha flest muligt med ind ved en spændende overskrift.

Det myldrer med overskrifter som HJÆLP - eller SE HER og KAN DET HER VÆRE RIGTIGT - og hver gang skal en masse mennesker klikke og læse noget der slet ikke er deres interesse på Amino. Helt som her, skriv dog Fotografi tilbydes eller andet der beskriver indlæget, så de der har det behov kan læse og bruge et godt tilbud og andre kan springe forbi

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej John...
Når du nu er ved at rette - så er det måske ikke den heldigste rettelse, hvis det skal ramme præcist.
Jeg er selv fotograf og klikker nu på overrskriften fordi der jo står" Fotograf: jeg har et godt tilbud" - altså tror jeg der er nogen som har et godt tilbud til fotografer -  og det kunne jo lyde spændende. men der blev jeg så snydt.  Det er ikke nemt... den danske sprog er en svær en.. Smile

Fra Østjylland
Tilmeldt 10. Jul 12
Fra  MedieSpot Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Dennis Jeg er uddannet hos Commercial Photo i 2000 så har nogle års erfaring:) Beklager meget dem der har fået trykke på mit indlæg ved et uheld, jeg håber ikke at jeg har taget for mange sekunder af jeres tid...;)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 13:42

Du har ret Dirch - især det skriftlige;) Der sker ofte noget utilsigtet når man vil hjælpe!

I det hele taget skal man ofte undlade kritik på skrift, da man mangler at kunne formidle hele ens ansigtsudtryk og tonefaldet. Og her hjælper det altså IKKE altid med en smiley eller andet...

BH

Lars

Dirch Lind:
Det er ikke nemt... den danske sprog er en svær en.. Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:51

Dirch Lind:
g er selv fotograf og klikker nu på overrskriften fordi der jo står" Fotograf: jeg har et godt tilbud"
den er så bare ændret en gang mere

Det er ikke for at være nedladende over for tilbudsgiver, det var som blot fordi det i det mindste er LIDT mere klart end en overskrift der kun hedder JEG HAR ET GODT TILBUD og jeg ønskede blot en reminder til os alle om, at se om ikke overskriften kunne være mere beskrivende

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:58

MedieSpot / Rikke Kjær:
Hej Dennis Jeg er uddannet hos Commercial Photo i 2000 så har nogle års erfaring:) Beklager meget dem der har fået trykke på mit indlæg ved et uheld, jeg håber ikke at jeg har taget for mange sekunder af jeres tid...;)

Ah så du har stået i mesterlære eller elev og så skolen i århus eller hvordan? Jeg er lige nysgerig når du skriver du er uddannet reklamefotograf.

Hvis du tager 25kr for et packshot. Hvor meget kan du klare en fritlægning for da? ..det kunne jeg godt være interesseret i.. Eftersom du er billigere end hvis man sendte dem til østen. :)

Fra Østjylland
Tilmeldt 10. Jul 12
Fra  MedieSpot Skrevet kl. 15:48
Hej Som jeg skriver kommer det an på optagelsen og antallet af optagelser:) en bold er jo noget hurtigere at frilægge end et ansigt med hår:) ihvertfald hvis det skal gøres ordentligt;) men send mig en mail så sender jeg et bud på opgaven:) Bare nysgerrighed herfra hvad kommet det sagen ved hvor jeg har gået i skole? :)
Fra Østjylland
Tilmeldt 10. Jul 12
Fra  MedieSpot Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej John synes det er lidt specielt at du tillader dig at rette i indlæg? hvad gør din tekst mere korrekt end min ?
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)