|
Hej Rikke.
Du skriver du er uddannet reklamefotograf.. Hvor er du uddannet henne.. Og hvornår? :)
Mvh
Dennis
|
Hej Rikke. |
Bare helt generelt - og tag det ikke tungt, for du er bare en af utroligt mange - så dette er generelt men: Jeg har rettet din overskrift ved at tilsætte FOTOGRAF og synes alle skal tænke lidt over den besked Amino lader "ploppe" op hver gang man skal skrive nyt indlæg, om - TÆNK på overskriften. Det er jo ikke et reklameblad hvor man skal ha flest muligt med ind ved en spændende overskrift. Det myldrer med overskrifter som HJÆLP - eller SE HER og KAN DET HER VÆRE RIGTIGT - og hver gang skal en masse mennesker klikke og læse noget der slet ikke er deres interesse på Amino. Helt som her, skriv dog Fotografi tilbydes eller andet der beskriver indlæget, så de der har det behov kan læse og bruge et godt tilbud og andre kan springe forbi venligst John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej John... |
|
Du har ret Dirch - især det skriftlige;) Der sker ofte noget utilsigtet når man vil hjælpe! I det hele taget skal man ofte undlade kritik på skrift, da man mangler at kunne formidle hele ens ansigtsudtryk og tonefaldet. Og her hjælper det altså IKKE altid med en smiley eller andet... BH Lars
|
den er så bare ændret en gang mere Det er ikke for at være nedladende over for tilbudsgiver, det var som blot fordi det i det mindste er LIDT mere klart end en overskrift der kun hedder JEG HAR ET GODT TILBUD og jeg ønskede blot en reminder til os alle om, at se om ikke overskriften kunne være mere beskrivende |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Ah så du har stået i mesterlære eller elev og så skolen i århus eller hvordan? Jeg er lige nysgerig når du skriver du er uddannet reklamefotograf. Hvis du tager 25kr for et packshot. Hvor meget kan du klare en fritlægning for da? ..det kunne jeg godt være interesseret i.. Eftersom du er billigere end hvis man sendte dem til østen. :) |
|
|