Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden ordentlig indtjening - Jeg har virkelig brug for hjælp

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har firmaet My New Cover som har eksisteret siden 2011, men det har aldrig rigtig fået fat i marked så jeg ville kunne leve af det.

Lige nu står jeg med det problem, at efter januar 2014 er det slut med løn indkomst fra anden side til mig, og så er der kun firmaet tilbage at trække på økonomisk, og det bliver et kæmpe problem da der faktisk ikke er nogen særlige penge at trække ud af firmaet, grundet at firmaet kun lige kan køre rundt af de penge der er.

 

Jeg kan simpelthen ikke se hvad det er jeg gøre forkert, siden at det ikke køre bedre.

Jeg har kort betaling på min hjemmeside og i butikken, jeg har delt flyers ud her i lokal området, hjemmesiden er under SEO optimering, butikken er ændret så den er blevet stører og mere luftig og lækker at se på, hjemme siden har fået nyt og beder udsende osv osv. Og så har det ikke kostet noget særligt da jeg selv har lavet det hele..

 

Men jeg kan bare ikke forstå at kunderne ikke købe noget.

I webshoppen er der en lille mængde kunder forbi hverdag, på ca 50 til 100 stk. men de køber ikke noget.

I butikken ja hvis der kommer 3 kunder på en dag, så er jeg heldig.

 

Det er opslidende og desværre også opgivende når man bare knokler og knokler, i forsøg på at få det til at køre rundt, og føler at man ikke rigtig kommer videre.

Så hvis der er nogen der ude der kan komme med nogen guldkorn som vil få det til at rykke i den bedre retning høre jeg det gerne, eller hvis der er andre ideer høre jeg også gerne dem.

 

Mvh

Kim (My New Cover)

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror  det ville være en god ide

online at skille de 2 shops fra hinanden

dvs en om e cigaretter og en om cover

og så ellers fuld skrue på linkbuilding

det er det der er vejen frem

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg har lige fundet nogle punkter som du kan kigge på, det er selvfølgelig en subjektiv holdning, men måske der er noget du kan bruge.

1. Jeg tror "Wordpress Support" har ret i at E-cigaretter og covers skal opdeles. Kan ikke forestille mig at det skaber mersalg. (Tager jeg fejl?)

2. På en eller anden måde synes jeg ikke at kundevurderingerne fungerer ordentligt på din side. Den gule farve er standard, hvilket giver mig et dårligt indtryk af dine produkter. Som kunde er jeg selvfølgelig ikke på jagt efter noget middelmådigt, men til gengæld det bedste til de billigste penge, ergo grøn farve. Der skal ikke være nogen farve på dem som ikke er vurderet.

3. Lad os sige at vi tager udgangspunkt i "my new cover" del af siden, så fungerer det ikke så godt at man trykker sig ind på en telefon model, og så kan man slet ikke få covers til den. Man finder altså ikke hvad man søger.

4. Kig på de mest besøgte undersider, hvad kigger folk efter? Det er de sider som i høj grad skal optimeres.

5. Det er en forvirrende checkout process man skal gennemgå, Det skal være klart og tydeligt at man kan gennemgå betaling som gæst, da det er irriterende at oprette sig med alt muligt for at lave et køb.

6. Der står at man kan betale med dankort, mastercard, paypal, bankoverførsel og visa, men under check out kan jeg kun betale med kort.

7. Er lidt ærgerligt at du reklamerer med 0 plusser i google plus på siden. Giver ikke et indtryk af at der er mange salg mm. 

8. Du skriver fantastisk kundeservice, måske du skulle reklamere med at folk kan ringe til dig og få råd omkring de individuelle produkter. Især ved E-cigarretter kunne jeg forestille mig at der er mange førstekøbere.

9. Kan det passe at når en vare er udsolgt så får den rød farve i kundevurdering? Synes at der skal være et lille loge med udsolgt istedet for at den fanger al opmærksomhed på siden. 

10. Sorter efter pris hvis muligt, synes også at det er svært at overskue hvordan ting er sorteret når der er 2 søjler med produkter.

11. Produktbeskrivelser mangler

12. Designet er stadig lidt gammeldags på siden, det kunne måske godt peppes lidt op.

Håber du kan bruge noget af det :)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Indtil vider vil jeg takke jer for jeres svar.
Jes tak for din fyldestgørende beskrivelse, jeg har taget den med min SEO mand som godt kan se det fornuftige i det du har skrevet, og vi prøver at lave et nyt design i en ny webshop udgave som er mere op 2 date.

Men det skal ikke afholde andre fra at komme med gode råd og ideer, da alle råd og ideer kan bruges eller blive taget til overvejelse, så bare kom med div. råd og ideer de kan alle bruges på den ene eller anden måde. 

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

covers og e-cigaretter er nok noget af det mest konkurrencebefængte man kan befinde sig i. Jeg tror også en opdeling giver fornuft, men du er ude i noget hvor der er mange udbydere så dine priser kunne også være en årsag. Jeg er bange for, at de valgte varer kan give ganske meget arbejde for ret lille indtjening for en del - men omvendt må der jo være noget i det, siden så mange kaster sig over covers 

god vind med det i alle fald

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa :-) Nu har jeg surfet lidt på din side... Ærligt... Så synes jeg den ser kedelig ud.. Som kvinde, kan udseendet af en webshop betyde utrolig meget, og jeg synes din ser trist og kedelig ud... Jeg får tanken at den ikke er troværdig... Hvis du kan finde en webshopdesigner som kan fixe den lidt op, så ville det gøre meget :-) og så skal den markedsføres bedre end flyers.. Det betyder alt, og er klart pengene værd!! Prøv facebook, lav konkurrencer.., send nyhedsbreve ud til dine nuværende kunder.. Lav kataloger... Reklame på youtube.. Generelt reklame på nettet... Tag det positivt... Og held og lykke..
Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men du er ude i noget hvor der er mange udbydere så dine priser kunne også være en årsag

Hvad mener du, er jeg for dyr eller for billig ??

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sterup:
Cookie - John Hannover:
men du er ude i noget hvor der er mange udbydere så dine priser kunne også være en årsag

Hvad mener du, er jeg for dyr eller for billig ??
ingen anelse, blot at der er så mange udbydere af covers, at prisen må være ganske presset - og HVIS du er for dyr så er det jo svært, men jeg aner det ikke. Jeg ved kun at mobil covers er noget der starter rigtigt mange små shops op med og det kan ikke undgå at være et presset marked. Du kan jo teste (og har vel gjort det) dig selv op mod nogle af de andre større udbydere. Du  kan også overveje om du skal ha andet med for at gøre dig mere interessant, men jo også overveje dropshipping af visse ting for ikke at brænde inde med lager hvis du er lagerførende

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Sterup:
Det er opslidende og desværre også opgivende når man bare knokler og knokler, i forsøg på at få det til at køre rundt, og føler at man ikke rigtig kommer videre.

Nu skriver jeg noget der kan virke meget hårdt, men jeg synes din situation virker så alvorlig, at du bliver nødt til at se realiteterne i øjenene: Du kommer ikke til at leve af den webshop, så luk den og skynd dig at finde en anden indtjening. Der er ingen grund til at du forsøger at bilde dig selv ind at det kan lade sig gøre, for det kan det ikke.

Eller det kan det godt, men det er et meget langt og sejt træk. Og når du har så kort deadline, så er det helt umuligt.

Jeg har kigge lidt rundt i din shop, og hvis det jeg kan se der er hvad du har opnået ved at knokle siden 2011, så er det altså helt skidt. Jeg tæller i alt 130 mobilprodukter når jeg klikker på "alle mobil produkter",  99 e-cigaret produkter og 23 reparationsprodukter. Dvs. i alt har du knoklet og knoklet i ca. 2 år, og kan fremvise 252 produkter. Jeg er ked af at sige det, men det er ikke godt nok. I hvert fald ikke hvis du vil gøre dig nogen forhåbning om at skule leve af det.

Jeg vil ikke gå i detaljer med hvad der skal laves, for den liste er altså så lang at det ikke er noget du skal bekymre dig om. Du skal skynde dig i tænkeboks, og finde ud af hvordan du får en ordentlig indtjening du kan leve af. Når du har det, kan du overveje at starte dette projekt op igen, men der skal nok helt andre boller på suppen.

Til sammenligning er vores shop også åbnet i april 2011, så vi har altså haft lige lang tid til at nå hvor vi begge er i dag. Vi har endnu ikke kørt det som andet end et sideprojekt, hvor næsten alt hvad der er udført på shoppen er noget vi (eller faktisk kun jeg) har lavet om aftenen og i weekenderne. Vi er også meget langt fra at være hvor vi skal, og det er faktisk først nu at den begynder at kunne lønne en medarbejder hvis vi kigger isoleret på hvad shoppen genererer i direkte online salg. Men vi går først all-in med fuldtidsmedarbejdere fra 2014. Det eneste vi har lavet i normal arbejdstid har været at besvare kundehenvendelser, ekspedere ordrer og bestille varer.

Dette er ikke for at nedgøre dit arbejde, men bare for at få dig til at erkende at det her ikke bliver noget du kan leve af, eller bare tilnærmelsesvis kan leve af, på så kort en tidshorisont.

Så i stedet for at spilde mere tid på et dødsdømt projekt, er min anbefaling at du startende fra nu, skynder dig at finde på en anden måde at tjene dine penge på.

Jeg beklager hvis det virker hårdt, men det er for dit eget bedste.

Rigtigt meget held og lykke, uanset hvad du beslutter dig for.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbeltindlæg, slet gerne :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)