Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en live-mail seriøst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er så tæt på offentliggørelsen af min hjemmeside/webshop, som jeg kan være...

...og jeg skal selvfølgelig også have en e-mail tilknyttet.

Via live.dk er der mulighed for nogle forskellige mail-adresser. - jeg vil oprette en mail som hedder:

*firmanavn*@outlook.dk - men er det seriøst nok? - en @gmail.dk via google er helt no-go, men er det også tilfældet for en @outlook.dk - hvad syntes du?

Ps. jeg kører på ultra low-budget.

Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Webtjenester Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har hjemmeside, hvorfor bruger du så ikke domænet til din email også?

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det er en outlook.dk, live.dk, gmail.dk eller lignende er der ingen forskel på i min verden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er meget individuelt hvad man synes, men personligt så tager jeg en side MEGET mere seriøs hvis mailen der er tilknyttet siden/shoppen har samme domæne/endelse som siden har det. Er stødt på webshops m.v. der benyttede blandt andet Yahoo mails og så er jeg desværre hurtigt væk igen, det virker for mig ikke helt professionelt nok - men som nævnt tidligere, så er det som så meget andet en smagssag

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre i tråden. Brug en times tid på at oprette en mailkonto tilknyttet dit hoveddomæne. Det kan sættes gratis op med fx Google Apps eller Outlook.com, og du kan så tjekke mails via en klient eller webmail.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

1 time ? det tager 5 minutter at oprette den på webhotellet og 2 minutter i outlook, du kan opsætte mailen så du modtager dne på din mobil tlf. det tager 2 minutter at opsætte.

Jeg er enig med de andre, det skal være domæne navnet som er din mailadresse, du kan evt. have en gmail som de også kan kontakte i tilfælde af tekniske fejl på din hovedmail.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig købe fra en forhandler, der ikke havde sit eget domæne + email tilknyttet domænet. Synes det uden udstråler useriøsitet og mangel på visioner.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker meget uprofessionelt for mig.

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige, at du skal gå med den "sikre" løsning og tage en mailadresse der ender på firma/domænenavnet. Det virker ganske enkelt mere professionelt. Der har været en del tråde herinde netop omkring om firmaer og særligt webshops, der mider om scams og her svarede en del af brugerne at emailen var en af de faktorer de lagde mærke til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også kun være enig med resten, at du skal oprette din mail igennem dit domæne, så det vil være: "eksempel"@"ditdomæne".dk

Du må meget gerne kontakte mig for hjælp.

Mvh Niklas 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)