Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kan eller vil være fast grossist for mig ?? parfumer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har pt ikke noget cvr nr men dog regner jeg heller ikke med at få salg over 50.000 pr år derfor søger jeg en som kan levere billige parfumer til mig både til mænd piger. så hvis det dig må du meget gerne skrive til mig hvad i kan gi af priser og hvad for nogen af jer. hvis det her bliver stort kommer i til at self tjene gode penge. og self kan blive fast leverandør til mig når jeg skal bruge. søger kun seriøse folk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Olars:
. søger kun seriøse folk.

Start du nu lige med selv at blive bare en smule seriøs -  undskyld men hvem gider arbejde med en der ikke en gang forventer at omsætte for 50.000 DKK årligt?  Måske du også lige skulle sige noget om hvad for parfumer der er du søger, mærkevare?

Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:27

er skam seriøst og ved det første stykke tid kommer jeg ikke over 50.000 kr måske skrevet lidt forkert at jeg ikke forventer at komme over 50.000 kr men ja. søger indenfor stort set alle parfumer du kan få da jeg har mange som kan lig forskellige slags.

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:53

Hej Ravn

Giv lige manden en chance, ingen er startet op med et mega salg det første år, alt tager sin tid, selv det at bygge en forretning op tager sin tid. Ligesom rom ikke blev bygget op på en dag.:-) 

Mvh Mimusa

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 22:49

Mimusa

Helt ærlig når manden ikke en gang kan finde ud af at forklare hvad mærker af parfume han søger, så kan man sgu da ikke tage ham seriøst.

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:24

Hej Ravn

Det er ikke alle der er haj til at drive forretning eller for den sags skyld starte en op fra bunden af, han vil støde på mange sten hen af vejen, vi som Amino bruger kan kun komme med råd til ham, lidt Amino karma skader ikke i denne her tråd:-)

Forsat god onsdag:-)

Mvh Mimusa

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:44

Din søgning er meget op af bakke af flere årsager. For det første, er det de færreste grossister, som vil lægge deres priser ud på et offentligt forum, som Amino er. Dernæst har du intet CVR nummer, hvilket blot gør det en smule mere kompliceret, og slutteligt forventer du ik at omsætte for over 50.000 kr pr år.

Med en så lille omsætning, så snakker vi årlige indkøb på 10-20.000 kr. Hvis det skal splittes op i flere mindre ordre, er det nærmest umuligt for din grossist at tjene penge vs tidsforbrug... Dertil kommer det mere komplicerede papirarbejde, fordi du ik har CVR/VAT nummer.

Og hvis du virkelig vil sælge parfumer, så ligger de interessante grossister ik i DK, men derimod ude i EU, og de gider ik personer, som ik har et firma...

Så enten skal du revurderer konceptet, eller også skal du være meget mere tydelig i din forespørgsel...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)