Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bitcoin mining

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil i gang med at mine, og om du kan gøre det som et firma, så er svaret Ja og Ja. 

Du kan godt mine BTC, det kræver noget seriøs udstyr, men det kan lade sig gøre.
Kan det betale sig, tja, det kan det godt, da strøm udgifterne kontra BTC kursen er langt mindre pr. BTC så det kan godt betale sig.

Kan man trække det fra som udgift i firmaet, jeg vil tro at det kan man hvis man har specielle maskiner og udstyr til det, og ikke bruger sin egen computer, ( hvilket i øvrigt heller ikke er muligt mere)

hvis du vil i gang med at mine BTC uden at skulle vide alt om kurs, Pool, sværhedsgrad og og og, så tag et kig her. www.cryptomine.dk  ( siden er stadig under udvikling , og er ikke helt færdig endnu)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men SKAT vil vel ikke på længere sigt acceptere fradrag for udgifter, hvis der ikke er udsigt til en senere indtægt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:
Men SKAT vil vel ikke på længere sigt acceptere fradrag for udgifter, hvis der ikke er udsigt til en senere indtægt?
I det hele taget må man nok ha koblet en revisor på, for vil man få godkendt CVR ud fra eneste formål, Bitcoin mining? Jeg ved det i alle fald ikke, og samme med for den sags skyld alm. valutahandel, vill man kunne trække IT udstyr fra?. Det ville jeg nok tage rent revisor råd for først

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan overhovedet ikke svare sig at mine Bitcoins mere, difficulty er alt for høj. Du vil komme til at bruge flere penge på strøm, end ud vil få udbetalt i Bitcoins.

Mit bedste bud vil være at mine efter altcoins (Litecoin, Primecoin eller lign.). Du vil ikke komme til at tjene det store på dem lige nu, men de stiger forhåbentligt, ligesom Bitcoin gjorde.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)