Hej med jer.. Døjer en del med at få lavet mit logo, da jeg er kræsen og vil være tilfreds. Så der hjælpes stadig fra nogle enkelte grafikere. Jeg mangler hjælp til et godt slogan der kan stå nede under mit firma navn. Malaga Travel Service. your way to a better experience - you name it we fix - we make it happen Noget i den dur.. Firmaet levere service til turister på Costa del sol i Malaga området, såsom finde bolig, sørge for bil leje, restaurant booking, billetter til museum, u name it. Vi er ikke et rejse selskab, hvor man køber sin rejse. Vi levere kun en ydelse, som vi køber hos en 3 part, ellers formidler kontakten mellem kunden og det de nu søger.
|
Hej Kenneth.
Kan du udspecificere hvem din target målgruppe er? Når du skriver eksempler på slogans du synes kunne være interessant, bider jeg mærke i, at de alle er på engelsk. Jeg ved godt, at slogans ofte lyder "bedre" på engelsk, men hvis din målgruppe er danske pensionister der bruger deres guld på bolig i Malaga, er det måske ikke det rette for dig/jer.
Har du en hjemmeside, vi evt. kan se? Nogle gange er det lettere at komme med ideer, når man har noget at forholde sig til.
Med venlig hilsen
Eugene