Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der overhovedet billigere visitkort end på Vistaprint???

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle sælgere som jeg gerne vil bestille eks. 1000 eller 1500 visitkort med metallic logo eller relief logo med foto og kontakt info på bagsiden til. Da jeg har et par sælgere plus mig selv, er vi på ca. 4000 visitkort i alt i første omgang.

3 sæt a 1500 kort ialt 2490,- plus 171,- lev.

I alt 2661,-

Er der nogen der kender et sted hvor det kan betale sig at bestille fra ? Der skal jo bestilles rigtig mange i fremtiden når flere sælgere kommer til...

Mvh Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08

Jeg har hørt meget godt om lasertryk.dk
Jeg har ikke selv brugt dem, men deres priser ser da fornuftige ud.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:13

Jeg har sendt dig en pm :-)

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 01:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sue,

Angående visitkortene, så finder du det nok ikke billigere end Vistaprint men kvaliteten er også derefter.

Det virker som om det er første gang du er ude og bestille visitkort, og derfor tror jeg måske at jeg kan hjælpe med et professionelt visitkort design.
Jeg har fulgt dit projekt her på Amino og IndieGogo, men finansielt er jeg nok ikke til den store hjælp. 

Det jeg kan hjælpe med er et professionelt visitkort design. Jeg har efterhånden designet en række visitkort til forskellige Amino'er og de plejer at være tilfredse med resultatet :)

Det er selvfølgelig uden beregning, og hvis det har interesse må du gerne skrive til mig direkte på mail ae@kuyatryk.dk

Mvh
Asger Emborg

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 05:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

2.661 kr. for 3 x 1.500 visitkort med metallic logo (jeg ved så ikke om det er folietryk eller en metallic Pantone-farve) - eller relieftryk - Det er altså rigtig billigt!
Det finder du ikke billigere ved at kigge rundt i Danmark, med mindre du finder nogen som har lyst til at lave underskud på opgaven.

Vi trykker bl.a. også visitkort som dem du er på jagt efter, så jeg kender også de interne omkostninger i forbindelse med f.eks. visitkort med folietryk - i og med at jeg til dagligt sidder med tallene i forbindelse med tilbud og omkostningerne i vores produktion.

Så hvis du ikke har nogen andre krav (papirkvalitet, trykkvalitet, tykkelse, overflade m.m.) til visitkortene andet end metallic logo eller logo i relief, så vil jeg ærligt sige at så kan det bedst betale sig for dig at bestille dem hos Vistaprint.

/Jesper

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:06

Jan Kousholt:
Jeg har hørt meget godt om lasertryk.dk
Jeg har ikke selv brugt dem, men deres priser ser da fornuftige ud.

Hej. Har lige siddet og forsøgt at uploade i deres designer men det fungerer slet ikke. Jeg kan ikke redigere i fotostørrelser osv som i vistaprint, og det kræver at jeg har filer i de rigtige størrelser, hvilket jeg ikke har.

Deres priser er langt bedre end vistaprints og det ser umiddelbart fornuftigt ud, men jeg synes ikke det så let at designe kortene der. jeg vil have matsorte kort med blank skrift i relief og/eller metallic - det fandt jeg slet ikke der inde.

Men tak for henvisningen :)

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:32

Kuyatryk:
Hej Sue,

Angående visitkortene, så finder du det nok ikke billigere end Vistaprint men kvaliteten er også derefter.

Det virker som om det er første gang du er ude og bestille visitkort, og derfor tror jeg måske at jeg kan hjælpe med et professionelt visitkort design.
Jeg har fulgt dit projekt her på Amino og IndieGogo, men finansielt er jeg nok ikke til den store hjælp. 

Det jeg kan hjælpe med er et professionelt visitkort design. Jeg har efterhånden designet en række visitkort til forskellige Amino'er og de plejer at være tilfredse med resultatet :)

Det er selvfølgelig uden beregning, og hvis det har interesse må du gerne skrive til mig direkte på mail ae@kuyatryk.dk

Hej AE

Tak for det fine tilbud Big Smile Hurra... der er ikke meget der er gratis idag (er der nogen catches?) - jeg kan næsten ikke afslå et tilbud der er uden beregning, men jeg er i tvivl om, hvordan jeg så efterfølgende får bestilt de fysiske visitkort, eftersom det er selve designet du tilbyder. Så jeg vil hellere spare dig for en masse, hvis det resulterer i at det så bliver dyrere at få fremstillet selve kortene udfra eget design. 

Som du skriver så har vi gang i en masse med bla. Indiegogo - men det går ikke så godt, dog har den inspireret en investor så pyt med det - så længe vi når i mål, så er årsagen jo ligemeget =) 

Jeg har et helt specifikt ønske om et mat sort kort med logo på den ene side og pærtrætfoto samt kontakt info på den anden side i samme gul/guld nuance som logoets vingefarve.

:)

Mvh Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00

Jeg vælger selv at printe mine, med fotopapir...  den billigste løsning syndes jeg..

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 08:48

Sue:
3 sæt a 1500 kort ialt 2490,- plus 171,- lev.

Hvis du vil spare, skal du endelig ikke betale for levering. Er man tilmeldt deres nyhedsbrev vil man - på næsten daglig basis - blive præsenteret for deres tilbud. Bl.a. kører de det meste af tiden med gratis 7-dages levering på bestillinger over 400 kr. Jeg tror man skal tilgå deres side fra nyhedsbrevet for at det fungerer.

Bare til info. :)

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:19

Hej Sue,

Der er ingen catch :)

Jeg har sendt dig en PB. 

Mvh
Asger Emborg

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)