Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til sammenlægning af flere virksomheder VVS og EL

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Jeg er ved at starte et Aps med en kammerat som skal være et EL firma. 

VI har valgt at gøre det sådan at vi hver får et holding selskab og så et fælles drift selskab.

Idag har min far, som er har sit eget VVS firma (enkeltmands) fortalt at han gerne vil arbejde under vores navn og med hans aut. 

Hvordan skal det kunne lade sig gøre, hvis vi stadigvæk, kun ønsker at være 2 ejere?

Min far en omsætning på over 2 mill. om året, og vi er ny startede fra bunden. 

Er der en måde hvor man kan bygge selskaberne op, så det han går ind i projektet med er hans, og evt "lejer" det til vores virksomhed

Problematikken ligger som sagt i at vi kun vil være 2 ejere, da det andet kan skabe en masse problemer.

Jeg håber i har nogle gode forslag, og hvis det er dårligt beskrevet er i mere end velkomne til at komme med opfølgende spørgsmål.

På Forhånd mange tak

-Rikardo 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46689
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville til en start lave det I har planer om jer to først og bare bruge din far som en dygtig underleverandør. Lav en kontrakt med ham om at ha fungerer som underlerandør - med sit navn xxVVS for "jeres nye navn" og lav aftale opgave for opgave, gerne baseret på en fælles udgangsaftale. Lad være med at rode firmaet sammen før I ser jer selv køre godt og være ligeværdige partnere til din far. Hans aut. kan sagtens bruges som underleverandør på VVS til jeres el-firma

god vind John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)