Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af navn på APS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg må desværre erkende at jeg har IKKE har skudt papegøjen med mit valg af firmanavn...øv.

På registreringen fra advokaten er navnet EversEL aps - dette resulterer ofte i eversel aps, og folk aner ikke hvad virksomheden handler med.

På den baggrund vil jeg gerne skifte navnet til Evers EL-teknik aps - jeg har forsøgt at gøre det via virk.dk, men kan se at jeg skal fremsende referat, nye vedtægter osv. -

- Er det problematisk at jeg selv laver dette og indsender?

- Er der gebyr på at ændre navn?

- Er der særlige omstændigheder jeg skal være opmærksom på?

På forhånd tak for hjælpen..

Venligst

Sten Krog

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 16:09

StenKrog:
På den baggrund vil jeg gerne skifte navnet til Evers EL-teknik aps

Hej Sten

Du opretter det bare som bi-navn, er noget billigere og du har derefter lov at kalde dig Evers El-teknik ApS.

Mvh WebHosting A/S

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:41

På den baggrund vil jeg gerne skifte navnet til Evers EL-teknik aps - jeg har forsøgt at gøre det via virk.dk, men kan se at jeg skal fremsende referat, nye vedtægter osv. -

- Er det problematisk at jeg selv laver dette og indsender?

[/quote] nej ikke hvis du gør det korrekt, men det er jo ikke raketvidenskab at lave referat fra en generalforsamling der beslutter navneændring + ændre det i vedtægterne og indsende, så det kan du absolut

StenKrog:
Er der gebyr på at ændre navn?

[quote user="StenKrog"] Ja- men det er ikke en herregård, husker ikke beløbet men mener noget med 3-400 kr

Der er ikke andet, end så reklamer, annoncer osv

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sten

Navneændring koster kr. 180,00 i gebyr til styrelsen, så hvis du har andre ændringer, eks. at bibeholde det gamle navn som binavn, så er det en fordel at gøre dette samtidig.

Generalforsamling:

Det er den 21. november 2013 besluttet på en ekstraordinær generalforsamling, at selskabet ændrer navn til Evers El-Teknik ApS.

Som dirigent

Sten Krog

Når du er på webreg.dk, adgang fra virk.dk., så under fanen vedtægter vil de gamle vedtægter normalt være til stede. Her scroller du ned i bunden og tilføjer:

Det er den 21. november 2013 besluttet på en ekstraordinær generalforsamling, at selskabet ændrer navn til Evers El-Teknik ApS.

Tiltrådt den 21. november 2013

Sten Krog

Dette er den enkleste mådeSkype-TongueOut

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 22:00

+ at du skal angive det nye navn + justere vedtægten i §§ x , hvor navnet er nævnt ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)