Som jeg skriver i mit første indlæg så bestilte jeg uden at betale - for det var aftalen med jeres sælger. Jeg skulle naturligvis ikke betale for et produkt som jeg ikke kunne bruge. Men der var jo ingen grænser for hvad der var mulighed for og hvis jeg havde idéer til forbedring så måtte jeg endelig sige til - derfor valgte jeg at prøve produktet. Jeg var i øvrigt samme skuffelse igennem vedr. kopiering fra netværksdrev på trods af at jeg havde forklaret sælgeren at det var en QNAP NAS-server som skulle replikeres. Omstillingen til at jeg kunne kopiere fra netværksdrev tag ca. 1 måned (dog inkl. jul/nytår) og det er nok derfor man mener at der ikke kan være tale om en test - men som jeg hele tiden har sagt, så betaler jeg ikke før jeg har testet og godkendt produktet. Hvis man hos Just-Stream ønsker at ligge vægt på service og kundetilfredshed hvorfor ønsker man så at tvinge et produkt ned over hovedet på mig når jeg tydeligvis ikke er tilfreds med produktet. Det er muligt at visse kunder er tilfredse med jeres produkt, men det er nok fordi behovet er mindre og baseret på backup af enkeltstående PC'er og lign. Forretningsmetoden med at ansætte pistol-sælgere, der sælgere guld og grønne skove og derefter flytter kommunikationen til personale der ikke er bekendt med aftalen, det er smart men stadig bondefangeri. |
Just-Stream:Er glad for at du skriver så objektivt - Vil gerne lige tilføje at det er 499kr. om året, og ikke om måneden. :)
Av, av - en stor undskyldning fra min side.
Jeg kan tilsyneladende hverken høre eller læse og havde forstået det som 500,- om måneden. Der er unægtelig noget af et spring til cirka 40,- om måneden.
Jeg synes stadig, det burde fremgå krystalklart, at backup af netværksdrev ikke er inkluderet, men til den pris kan jeg fuldt tro på, at der ikke har været skumle bagtanker bag.
Jeg kan desværre ikke rette eller slette mit oprindelige indlæg, men admin skal være velkommen til at rette.
Med venlig hilsen
Claus