Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-Stream.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skriver i mit første indlæg så bestilte jeg uden at betale - for det var aftalen med jeres sælger. Jeg skulle naturligvis ikke betale for et produkt som jeg ikke kunne bruge. Men der var jo ingen grænser for hvad der var mulighed for og hvis jeg havde idéer til forbedring så måtte jeg endelig sige til - derfor valgte jeg at prøve produktet.

Jeg var i øvrigt samme skuffelse igennem vedr. kopiering fra netværksdrev på trods af at jeg havde forklaret sælgeren at det var en QNAP NAS-server som skulle replikeres. Omstillingen til at jeg kunne kopiere fra netværksdrev tag ca. 1 måned (dog inkl. jul/nytår) og det er nok derfor man mener at der ikke kan være tale om en test - men som jeg hele tiden har sagt, så betaler jeg ikke før jeg har testet og godkendt produktet.

Hvis man hos Just-Stream ønsker at ligge vægt på service og kundetilfredshed hvorfor ønsker man så at tvinge et produkt ned over hovedet på mig når jeg tydeligvis ikke er tilfreds med produktet.

Det er muligt at visse kunder er tilfredse med jeres produkt, men det er nok fordi behovet er mindre og baseret på backup af enkeltstående PC'er og lign.

Forretningsmetoden med at ansætte pistol-sælgere, der sælgere guld og grønne skove og derefter flytter kommunikationen til personale der ikke er bekendt med aftalen, det er smart men stadig bondefangeri.

Fra Følle
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Just-Stream:
Er glad for at du skriver så objektivt - Vil gerne lige tilføje at det er 499kr. om året, og ikke om måneden. :)

Av, av - en stor undskyldning fra min side.

Jeg kan tilsyneladende hverken høre eller læse og havde forstået det som 500,- om måneden. Der er unægtelig noget af et spring til cirka 40,- om måneden. 

Jeg synes stadig, det burde fremgå krystalklart, at backup af netværksdrev ikke er inkluderet, men til den pris kan jeg fuldt tro på, at der ikke har været skumle bagtanker bag.

Jeg kan desværre ikke rette eller slette mit oprindelige indlæg, men admin skal være velkommen til at rette.

Med venlig hilsen
Claus

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, nogle som ved om Just stream stadig eksisterer?

Jeg har en konto hos dem og skulle nu bruge noget af det de gerne skulle have liggende i skyen for mig, men kan ikke logge ind og heller ikke finde deres website mere???? Er det ikke normal god skik lige at give kunderne besked, hvis man lukker ned?

Kim Hougaard

Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Nej, Just-Stream eksisterer tilsyneladende ikke længere. Selve navnet Just-stream har ikke været registreret som virksomhedsnavn, men lidt detektivarbejde har afsløret følgende:

Ifølge Whios er domænet registreret af en enkeltperson (dog med firmanavnet Just-Stream) og der der oplyst en adresse.

Ifølge cvr.dk er der på adressen (en beboelseslejlighed i Ballerup) registreret  en virksomhed ved navn "CLOUDEXPERTEN IVS under konkurs".

Virksomheden er (var) altså et iværksætterselskab.
Selskabet er præstiftet, inden det overgår til regulær drift i oktober 2014 ved indtræden af to personer som direktører, hvoraf den ene er personen som er registrant for domænet.
24/6-2015 afsiger skifteretten konkursdekret over virksomheden. 

Virksomheden overlevede altså ikke sit første regnskabsår, og der er nok ikke meget tilbage af den krone, som blev indskudt som ansvarlig kapital

Dette er alt sammen oplysninger, som er offentligt tilgængelige - og som også var det, da du valgte at betale virksomheden forud for en længere periode.

Havde du været rigtigt paranoid kunne du også have fundet personlige forhold som alder, skolegang, interesser, civilstand osv. Disse oplysninger har personen valgt at lade være lige så offentligt tilgængelige. 

Havde du undersøgt baggrunden, er mit bud at du havde brugt dine penge et andet sted ;-)

Misforstå mig ikke: jeg siger ikke, at man ikke skal handle med IVS - det kan der være meget sund fornuft i at gøre. Men jeg mener, at det er sundest for alle parter at gøre det på et oplyst grundlag, og kun bruge penge, man kan tåle at tabe.

Enhver 25-årig gut kan narre et webbureau til at klaske lidt webdesign sammen på klods, købe lidt discounthosting - og hyre tre provisionslønnede kanonsælgere til at sælge det dyrt.

Det svære kommer, når det der startede som drømmen om fede biler, høj cigarføring og et sorgløst rejseliv, udvikler sig til havregrød og hårdt arbejde.

Så kræver det sin mand at vælge anstændigheden. Drengene vælger tavshed i stedet - og håber på, at det går over...

CLOUDEXPERTEN IVS under konkurs

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)