Annoncer på MitFamilieliv.dk, der er en side som henvender sig til familier med børn fra 3 år. Vores primære brugere er kvinder fra 25 år og opefter. Siden har et aktivt forum.
1 års annoncering på toppen af alle sider på MitFamilieLiv.dk i rotation med andre annoncører (banner str. 930x180)
Jeg har ikke fået nogen henvendelser på dette tilbud, så vil gerne høre bud på hvad der kan gøre det interessant at annoncere på MitFamilieliv.dk? Er der for få besøgende? Er prisen for høj?
Det er rigtigt svært at sælge egne anonncer på internettet. Tusinde har prøvet før dig (også her på Amino) ofte uden held.
Når man sælger annoncer på nettet, så skal du altid tænke på hvad annoncøren får ud af et samarbejde. Kan annoncøren tjene sine penge hjem igen? Kan dine 96.000 tusinde besøgende om året skaffe tilpas kliks og leads til en annoncør.
Derudover synes jeg dit opslag mangler lidt informationer; bliver aktivitet tracket? hvor mange annoncer er der på pladsen og hvor mange visninger vil hver annonce så får? hvad med ændringer? meget få virksomheder kører med samme annonce et helt år, normalt kører man med kampagner i fx 3 uger af gangen.
Jeg vil anbefale dig at benytte et affiliate-netværk i stedet for og få deres annoncer på din side. Hvis du gør det rigtigt, så vil du kunne mange doble de 500,- kroner du tager for en annonce i dag.
Mit umiddelbare bud er nok, at folk efterhånden ikke gider andet end affiliate.
Tak for dit svar Sean
Det er ikke mit umiddelbare indtryk for på flere af mine andre sider har interessen for lign. tilbud været god og jeg har fået gode tilbagemeldinger fra annoncørerne men det kan da godt være at tiderne er ved at skifte for mig også.
måske lige tydeliggøre hvor mange annoncer der kører i rotation.
Det kan du have ret i Jesper, men det er lidt svært da jeg kører med en CPM bannerpulje der er styret af Tradedoubler. Jeg ved ikke hvor mange annoncører der vil være igennem det år annonceringen varer. Så selvom der ser ud til at være flerer annoncører, så tæller et banner fra puljen som et hvilket gør at rotationen vil være ligeligt fordelt mellem alle annoncører på siden.
Det er rigtigt svært at sælge egne anonncer på internettet. Tusinde har prøvet før dig (også her på Amino) ofte uden held.
Når man sælger annoncer på nettet, så skal du altid tænke på hvad annoncøren får ud af et samarbejde. Kan annoncøren tjene sine penge hjem igen? Kan dine 96.000 tusinde besøgende om året skaffe tilpas kliks og leads til en annoncør.
Derudover synes jeg dit opslag mangler lidt informationer; bliver aktivitet tracket? hvor mange annoncer er der på pladsen og hvor mange visninger vil hver annonce så får? hvad med ændringer? meget få virksomheder kører med samme annonce et helt år, normalt kører man med kampagner i fx 3 uger af gangen.
Jeg vil anbefale dig at benytte et affiliate-netværk i stedet for og få deres annoncer på din side. Hvis du gør det rigtigt, så vil du kunne mange doble de 500,- kroner du tager for en annonce i dag.
Ellers held og lykke med salget :-)
Tak for dit grundige svar Lasse
Jeg kunne sagtens komme med flere oplysninger men det er jo ikke alt man har lyst til at ligge ud på et åbent forum og det er også derfor jeg opfordrer til at skrive til mig med spørgsmål
Annoncører kan sagtens udskifte banner i løbet af annonceringeperioden.
Mht. affiliate-netværk, så har jeg også bannere fra dem på siden bare i mindre størrelse. De giver godt men lige p.t. med en stor flok unger og den mindste på 4 måneder hjemme med mig på barsel, er det et stort arbejde at holde øje med hvornår de forskellige annoncører stopper hos et affiliate-netværk eller bare udskifter deres bannere og derfor tænkte jeg at en håndfuld faste annoncører kunne give lidt ro og samtidig give mine brugere nogle gode tilbud.