Hej Tonny Jeg er ny på amino og har forsøgt at ændre virksomhedsoplysninger, men kan ikke finde ud af det. (lige lagt ind i dag) Jeg er medejer af en webshop (som du kan se via nuværende link) som sælger skræddersyet jakkesæt. Vi er 2 ejere, jeg som revisor (ikke godkendt blot revisor med 4 års erfaring i gang med HD(R)) og min kammerat som læser kommunikation på universitetet. Vi ønsker at have et par ekstra aktiviteter i virksomheden: så han hjælper med design, laver hjemmesider, diverse optimeringer og jeg kan hjælpe folk med bogføring, moms mv. Har du flere spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig på mail patricksjolin@hotmail.com.
|
Patrick:Hej Tonny
Jeg er ny på amino og har forsøgt at ændre virksomhedsoplysninger, men kan ikke finde ud af det. (lige lagt ind i dag)
Jeg er medejer af en webshop (som du kan se via nuværende link) som sælger skræddersyet jakkesæt.
Vi er 2 ejere, jeg som revisor (ikke godkendt blot revisor med 4 års erfaring i gang med HD(R)) og min kammerat som læser kommunikation på universitetet.
Vi ønsker at have et par ekstra aktiviteter i virksomheden: så han hjælper med design, laver hjemmesider, diverse optimeringer og jeg kan hjælpe folk med bogføring, moms mv.
Har du flere spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig på mail patricksjolin@hotmail.com.
Super Patrick og tak for svaret
Held og lykke fremover.
Tonny