Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det være et seriøst tilbud det her?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Jeg er ny på amino og har forsøgt at ændre virksomhedsoplysninger, men kan ikke finde ud af det. (lige lagt ind i dag)

Jeg er medejer af en webshop (som du kan se via nuværende link) som sælger skræddersyet jakkesæt.

Vi er 2 ejere, jeg som revisor (ikke godkendt blot revisor med 4 års erfaring i gang med HD(R)) og min kammerat som læser kommunikation på universitetet.

Vi ønsker at have et par ekstra aktiviteter i virksomheden: så han hjælper med design, laver hjemmesider, diverse optimeringer og jeg kan hjælpe folk med bogføring, moms mv.

Har du flere spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig på mail patricksjolin@hotmail.com.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:36

Patrick:

Hej Tonny

Jeg er ny på amino og har forsøgt at ændre virksomhedsoplysninger, men kan ikke finde ud af det. (lige lagt ind i dag)

Jeg er medejer af en webshop (som du kan se via nuværende link) som sælger skræddersyet jakkesæt.

Vi er 2 ejere, jeg som revisor (ikke godkendt blot revisor med 4 års erfaring i gang med HD(R)) og min kammerat som læser kommunikation på universitetet.

Vi ønsker at have et par ekstra aktiviteter i virksomheden: så han hjælper med design, laver hjemmesider, diverse optimeringer og jeg kan hjælpe folk med bogføring, moms mv.

Har du flere spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig på mail patricksjolin@hotmail.com.

Super Patrick og tak for svaretWink

Held og lykke fremover.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Hej Tonny

Jamen velbekomme og mange tak.

I lige måde.

Patrick

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:38

Patrick:

Hej Tonny

Hejsa, jeg arb selv med design, og min side er her,  så måske meget godt med et lille samarbejde, nu hvor vi begge er kreative :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 15:45

Jeg ville følge Anders Bærentzens råd og tage den bogholder/revisor du har mest tillid til frem for nødvendigvis at tage den billigste du kan finde. Det er nok det, der betaler sig bedst i den sidste ende.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:50

Martin Jensen:

Hej Zahid.

Tror sagtens det kan lade sig gøre. Din virksomhed er ny, du har sikkert ikke de helt store mængder bilag. Og en dygtig revisor tænker sikkert, din opgave er lige til. I kraft med dine bilag stiger og stiger, så vil hans priser måske også stige fra næste år?

Jeg har selv fået indhentet tilbud fra Agera 2 gange, og jeg har ca. 3.000 bilag årligt. Sidste revisor jeg havde ordnede alt dette for 6.000,- ex moms. inkl. årsregnskab.

Kvalitet koster penge, og mine 2 tidligere revisorer har ikke været kvalitet værd.

Mvh
Martin

Tak Martin, du en gutter mand :-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)