Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det være et seriøst tilbud det her?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik et tilbud igennem Agera en bogholder/revisor, at han kan klare min bogføring for 3500 exclusiv moms, med det hele, dvs ALT. Kan det virkelig passe for en lille internet webshop virksomhed ( som ikke er gået i luften endnu), med et lille regnskab...har snakket med flere, også dem fra Deloitte, som siger det er for useriøst tilbud det her. Mangler lidt feedback fra jer tak, pls hjælp mig lidt på vej.

Min nuværende revisor ( en bekendt faktisk) er ik en skid værd, han har ikke engang aflereveret min årsregnskab for 2012, så jeg skifter ham ud med en anden, en som er lidt mere vaks og kan svare på ens opkald...

mvh

Z

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det virker meget billigt, jeg vil ikke selv kunne gøre det til den pris. Nu du har gået gennem Agera, så har du vel fået mere end et bud eller? Der er jo ikke nogen der siger at du skal tage det billigste. Det vigtigste må være at du har tillid til den du hyre til opgaven, så at du ikke endnu engang kommer i den situation, som med din nuværende revisor.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 12:51

Nu er jeg lige nysgerrig, 3500 ex.moms, er det for et helt år, eller?

Er ikke fuldstændig inde i det, men skal selv bruge en revisor snart :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 13:02

Jep, jeg fik ham igennem Agera, hvor jeg også var ude og besøge ham fornyeligt, og fik dette tilbud... Det er fra imorgen, hvor han overtager alle bilag fra min gamle revisor, og frem til regnskabs året er slut... ( hvis jeg har forstået det rigtigt), og men jeg har ikke betalt den nye revisors fakturaen endnu, da jeg synes det måske er for billigt. Hvis der nogen der vil tjecke hans firma ud, så sender jeg det gerne pm, for jeg har virkelig brug for lidt rådgivning fra nogle vakse aminoer herinde...jeg er mega dårlig til regnskab, så det skal jeg ik kaste mig ud i,...det der vigtigt for mig, er en revisor som kan det hele og arb problem frit, og man kan ringe til ham og få fat på ham..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 13:04

Anders Bærentzen:

Det virker meget billigt, jeg vil ikke selv kunne gøre det til den pris. Nu du har gået gennem Agera, så har du vel fået mere end et bud eller? Der er jo ikke nogen der siger at du skal tage det billigste. Det vigtigste må være at du har tillid til den du hyre til opgaven, så at du ikke endnu engang kommer i den situation, som med din nuværende revisor.

Anders det er det andet tilbud, det første tilbud lå omkring de 8000 kr exclusiv moms, så det er da et spring der vil noget.. ( men er det nu også realistisk det her)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:14

Hej Zahid.

Tror sagtens det kan lade sig gøre. Din virksomhed er ny, du har sikkert ikke de helt store mængder bilag. Og en dygtig revisor tænker sikkert, din opgave er lige til. I kraft med dine bilag stiger og stiger, så vil hans priser måske også stige fra næste år?

Jeg har selv fået indhentet tilbud fra Agera 2 gange, og jeg har ca. 3.000 bilag årligt. Sidste revisor jeg havde ordnede alt dette for 6.000,- ex moms. inkl. årsregnskab.

Kvalitet koster penge, og mine 2 tidligere revisorer har ikke været kvalitet værd.

Mvh
Martin

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Visse revisorer og bogholdere hos Agera sætter deres priser så lavt, fordi de vil være sikker på at få dig som kunde nu og så få at langt og godt samarbejde.

Hvis du kun har meget få bilag og det er momsindberetning og årsafslutning er det ikke helt urealistisk, omend meget billigt.

Men det komer an på meget - virksomhedsform, antal bilag, hvor meget du selv kan lave etc.

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:22

Det er en stor forskel der er på de to, og det kan godt være at det i begge tilfælde er gode bogholdere/revisorer. Jeg vil dog stærkt opfordre til at du først og fremmest vælger ud fra, hvor du mener at du får en god service, og først derefter kigger på prisen. Så tag da en snak med begge tilbudsgivere, og vær ikke bleg for at være kritisk, og spørge den billige bogholder, hvorfor og hvordan han mener han kan gøre det så billigt i forhold til den anden.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:22

Det kommer vel an på hvor stort dit regnskab er?

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zahid,

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår problemet - spm jeg læser det skriver du at det er for et år, men at han har skrevet det er for resten af året inkl. regnskab? Smile

Hvis det er tilfældet koster han vel DKK 14.000 om året, alt inkl. Alt efter selskabstype og aktivitet kan det jo være en god pris.

Det kan nemt være jeg har misforstået noget, men hvis du ønsker et tilbud fra mig må du meget gerne skrive lidt om aktivitet, hvad din virksomhed laver og selskabsform Smile

Alt det bedste i din jagt efter en ny bogholder/revisor.

De bedste hilsner,

Steffen Borg

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)