Jeg har startet et lille firma hvor jeg laver hjemmesider for andre. Lige nu ringer og skriver jeg lidt rundt for at skaffe nogle kunder. Jeg kunne dog godt tænke mig at slippe for den opgave. Er det muligt at få et firma/enkeltperson til at tage opgaven og så afregne per salg? Findes der nogle der vil/gør det?
Jeg har selv en til at gøre "sælger arbejdet" for mig, men jeg har valgt en som jeg kender rigtig godt. - På den måde er tilliden større og vi kan indgå nogle gode aftaler. Har du forhørt dig i din omgangskreds eller skal det være en top-trænet sælger?
Nej det behøver bestemt ikke være en toptrænet sælger! Jeg synes det optimale ville være en som er 100% provisionslønnet. Jeg tænker dog ikke lige at der er en i min omgangskreds, som kan/vil dette. Derfor er jeg nok mere ude efter en ekstern telefonsælger.
Hvis jeg indgår provisionsalgsaftale skal mit afkast ligge på 20-30000 kr pr. salg. så skal du lave nogle rimeligt dyre hjemmesider for at vi kan samarbejde fornuftigt
Hvis jeg indgår provisionsalgsaftale skal mit afkast ligge på 20-30000 kr pr. salg. så skal du lave nogle rimeligt dyre hjemmesider for at vi kan samarbejde fornuftigt
Jeg kan forestille mig det kan være svært at sælge hjemmesider for en anden. Sælgeren skal have et meget stort kendskab til dine evner og dine begrænsninger, da han/hun formentlig vil få en masse spørgsmål, om du kan lave dit eller dat.
Derfor synes jeg, at du skulle prioritere, at der er én person - der bliver instrueret godt og grundigt af dig - der tager sig af salget. Derfor skal du være i stand til at tilbyde vedkommende en del timer for at det ville kunne betale sig.
Det bedste ville nok være, hvis du - som flemming.dk anbefaler det - at tage et salgskursus eller lignende og så selv lave salget - til at starte med i hvert fald.
Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.
Vil give Bjørn 100% ret. det er røv svært for en sælger at sælge hjemmesider.
For hvad er den programerings baggrund... jeg er selv inden i branchen jeg tager det stille og roligt og byder kun ind på opgaver jeg ved jeg kan magte