Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO | .dk VS .de - Hvad siger du?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for det lange indlæg du tog dig tid til her.

Jeg læser det som om at du har brugt meget tid på sitet, og har forsøgt at gøre alt bedst muligt "efter bogen".

Og nu sidder du tilbage og tænker om det virkelig er den "lille" detalje som spænder ben for dig. Korrekt forstået?

Af ren nysgerrighed. Hvor længe har du knoklet på www.dive.in ?

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har været i gang i en 2 års tid - men ikke dedikeret kun på det projekt.
Jeg vil ikke sige at .in spænder ben for mig, men jeg er overbevist om at det har været et anker der har trukket os lidt ned. I hvor stor grad ved jeg så ikke, for jeg har ikke kørt en pendant på et .com domæne ved siden af.

Hvis jeg prøver at skifte over til divein.org så kan jeg jo give en tilbagemelding engang til næste år på, om det betyder lidt, meget eller intet for vores rankings - men jeg har lige nu hverken besluttet mig og hvis jeg gør så skal det jo have tid til at virke :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige et par tanker.  

Når det gælder anskaffelsen af et domæne, så giver det nogengange mening at se længere end hvad status og Googles humør er i 2013/14.

Hvad nu hvis Google eller en anden populær søgemaskine vælger helt at slutte med at kappe linjerne til landespecifikke domæner helt fra hvor de ikke er målrettede til?! Eller bare begynder at gøre det sværere. 

.dk og .com er i øvrigt også lettest at huske for danske besøgende. Jeg har dog også købt enkelte med .org, .net, eu og .bz fordi jeg der kunne få nogle rigtigt gode domænenavne til formålet: mange søgninger på ordet og kort og let at huske.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Projektet er ikke så fremskredet, så jeg tænker det giver ok mening at skifte domæne til .dk inden vi kommer for langt fra havnen.

Thanks Amino's!

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)