Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræver det meget at ha en CMS hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Som overskriften siger, så vil jeg gerne vide om en CMS hjemmeside kræver meget "vedligeholdelse" eller kan man i princippet bare lade den lære selv?

hilsen water
Tilmeldt 6. Nov 13
Skrevet kl. 18:34
Waterman2707:
eller kan man i princippet bare lade den lære selv?

Der skal ikke stå lære men stå
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:46

Hvis du laver en side, som der ikke kommer noget nyt indhold på - så ja, der kan du bare lade den stå.

Måske skal du lige engang imellem opdatere plugins og CMS version, men det er også det...

Jeg vil anbefale dig wordpres. Lær mere om det her: Kursus - hjemmeside med wordpress

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 6. Nov 13
Skrevet kl. 19:06
Tak for svaret modtager gerne flere svar :D
Tilmeldt 6. Nov 13
Skrevet kl. 20:32
Der dukket lige et spørgsmål op er der muligheder med et CMS system som der ikke er i wordpress?
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:44

Waterman2707:
Der dukket lige et spørgsmål op er der muligheder med et CMS system som der ikke er i wordpress?

Ja.

Der findes systemer som:

Og sikkert en hel del flere :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er nogle meget åbne spørgsmål du kommer med.. Tror det vil være lettere at rådgive hvis du fortæller lidt om dine egne tanker og behov :)

Tilmeldt 6. Nov 13
Skrevet kl. 20:55

Rasmus L. Knabe:

Det er nogle meget åbne spørgsmål du kommer med.. Tror det vil være lettere at rådgive hvis du fortæller lidt om dine egne tanker og behov :)

Har ikke nogle tanker lige nu, men spørgsmålene er til at lave tanker vis du forstår det.

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:55

Som skrevet tidligere, kræver det måske lidt opdatering engang i mellem. Der er som sådan ikke nogle krav til at opdatere indhold, men det gør jo siden mere spændende. Smile

Hvis du ikke har noget erfaring med at lave hjemmesider, så vil jeg mene det er et godt sted at starte. Der findes utallige guides og des lignende, rundt omkring på nettet, så hjælpen altid er nær.

Mvh

Morten

Følg med i min Prag blog!

Tilmeldt 6. Nov 13
Skrevet kl. 22:06
Morten:

Som skrevet tidligere, kræver det måske lidt opdatering engang i mellem. Der er som sådan ikke nogle krav til at opdatere indhold, men det gør jo siden mere spændende. Smile

Hvis du ikke har noget erfaring med at lave hjemmesider, så vil jeg mene det er et godt sted at starte. Der findes utallige guides og des lignende, rundt omkring på nettet, så hjælpen altid er nær.

Mvh

Morten

Jeg er allerede godt igang :D jeg burde ha styr på html og css kan en lille smugle javascript og så er jeg ved at lære noget php
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)