Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med parfumer til Danmarks billigste priser

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er næsten lige gået i luften med min webshop som sælger parfumer til Danmarks lavestepriser, klik her for at gå til shoppen

Det kunne være interessant, at få noget feedback fra jer angående brugervenligheden, produkterne, produktbeskrivelserne og generelt jeres helhedsindtryk af hjemmesiden. 

Jeg skal til at lave en liste med alt det som kan gøres bedre på shoppen, derfor tager jeg imod alle råd der kan gøre forretningen endnu bedre, jeg vil også meget gerne høre hvad i synes om mit udvalg.

På forhånd takker :)

Mvh.

LaFlora.dk

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 19:16

Hej,

Mine råd er: Jeg synes dog betalingsmulighederne (betalingskort) skal gøres mere synlige istedet for at befinde sig nederst i hjørnet på siden, comic sans skrifttypen skal skiftes ud og så har det heller ikke en positiv effekt på mig at alle parfumer tilsyneladende er på tilbud til en specialpris.

Når det er sagt, synes jeg det er en nydelig side du har dig :-)

God weekend!

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 19:51

dkchokk:

Hej,

Mine råd er: Jeg synes dog betalingsmulighederne (betalingskort) skal gøres mere synlige istedet for at befinde sig nederst i hjørnet på siden, comic sans skrifttypen skal skiftes ud og så har det heller ikke en positiv effekt på mig at alle parfumer tilsyneladende er på tilbud til en specialpris.

Når det er sagt, synes jeg det er en nydelig side du har dig :-)

God weekend!

Hej

Mange tak, for disse råd.

Jeg for det noteret, jeg er dog hellere ikke tilfreds med placering af logoerne for betalingerne, det vil jeg tage sammen med en ny indkøbskurv, da jeg synes den nuværende er for lille nu.

Speciel prisen vil jeg også notere, måske du har en pointe.

Har du evt nogen anbefalinger til hvad jeg skulle vælge istedet for comic sans?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

det er et pudsigt, får jeg sad faktisk i går og studerede din webshop!

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på følgende video:

">Feedback på LaFlora.dk

Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes hvis du ønsker det.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 20:44

Hej Poul

Jeg har oplevet mange cool ting men dette overgår alt :-)

Sætter lige noget kaffe over, jeg vender tilbage

Poul Madsen:

Hej,

">Feedback på LaFlora.dk

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Charmepropellen.dk Skrevet kl. 21:06

min webshop:

Hej Poul

Jeg har oplevet mange cool ting men dette overgår alt :-)

Ja det må du nok sige.

Kunne du lave en gennemgang af min shop?

Charmepropellen.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 21:20

Poul Madsen:

Hej,

" target="_blank">Feedback på LaFlora.dk

Hej Poul

Jeg har kigget videoen igennem og den er rigtig god og nem at forstå. Du har virkelig fundet en masse dumme fejl, som jeg slet ikke tænkte over eller er blevet blind overfor, så udtrykket "med andre øjne" giver for mig god mening nu :-)

Og alt det du nævner er noget jeg godt kan få lavet om, du har helt ret.

Fordi mange små fejl gøre siden useriøs og jeg vil kunne fremstå mere prof ved at få rettet de ting du nævner, det er præcis sådan nogle råd jeg havde søgt efter.

Du må meget gerne lade videoen stå, for den skal lige gennemses nogle gange så jeg for det hele med, jeg kan altid skrive til dig når det evt kan slettes.

Jeg takker og bukker udmygt mange gange for den tid du brugte på dette, det er stort.

Med venlig hilsen

Sevket 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

Fantastisk video! Den kan alle nuværende og kommende webshop ejer lærer noget af! ikke kun laflora!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Charmepropellen:

Kunne du lave en gennemgang af min shop?

Charmepropellen.dk

Det kan vi godt finde ud af. Gider du sende en besked via kontakt mig-siden på apoma.dk? Jeg er nødt til at smutte nu og risikerer at glemme det...

Bare referér til amino.dk. Tak.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Paul har vel som altid helt sikkert lavet en meget fin anmeldelse :-) Jeg har ikke set den endnu. Jeg skriver kort hvad jeg selv får øje på.

Jeg ser muligvis også på det fra et andet perspektik. Jeg kender Sephora fra den tid jeg boede i Tyrkiet - derfor kan jeg tydeligvis se hvem i er blevet inspireret af ( det er der jo slet ikke noget galt i) - men er de ikke også i Danmark nu ?

1- Er i Emærket ? Hvis ja hvorfor kan man ikke klikke sig frem ? Det kan irritere den besøgende og faktisk kan det få folk til, at tro du ikke er det.

2- I er ny startet, men har allerede valg at smide Trustpilot banneret på ? Har i reviews ( har ikke tjekket)

3- I har givet meget plads til banneret, hvilket er meget godt i mine øjne. Jeg synes dog de er meget kedelige. Hvad er formålet med dem ? 

4- Jeg ville smide flere små produktbilleder på forsiden. Du har 4 produkter.

5- Du har kun en kategori som du kalder parfumer. Jeg ville inddele dem i brands og køn.
Øverste menu kunne sagtens deles op i bestselling produkter (top 10), mand, kvinde, tilbud.

6- Gør mere ud af din kontakt os side. Der er ingen telefon numre, adresse eller lignende. Det giver absolut ingen troværdighed.

7- Få lavet et logo, der passer bedre til dit koncept. Du er tydeligvis blevet inspireret, men er det godt nok ?

8- Det er som om, at din side er delt i to. Du har en forside også har du en gemt side under og det er denne:
http://www.laflora.dk/parfumer

9-Smid en masse brands logoer på forsiden. En idé kunne være en lille slider der kører rundt med links. Brug de kendte brands her. Det vil give troværdighed for kunden (branding effekt)

10- Jeres produktbilleder er fine (hvertfald de fleste) men der er stor forskel på størrelserne af produkterne. Det ødelægger RIGTIG meget.

Hvis du har brug for nogle bannere, så er du velkommen til at smide en mail til mig - vi har et tilbud på 5 bannere lige nu. 
Du er velkommen til, at besøge vores side - vi er absolut ikke dyre!

Alt held herfra med dit projekt og skriv endelig såfremt du har spørgsmål, vi er her for at hjælpe hinanden ;-)

De bedste hilsner,
Sean Techer
www.zoomco.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)