Jeg har arbejdet på at opstarte en butik, i personejet regi, og har udarbejdet en forretningsplan, som jeg har forlagt banken. Umilddelbart er de positive, men vil gerne have at jeg stiller en sikkerhed på 50% af kassekreditten. Desværre er jeg ikke istand til at stille hele beløbet og mangler derfor kaution til restbeløbet. Så mit spørgsmål går på, hvor og hvordan finder jeg en kautionist via dette forum. Er det ved at oprette en anonym annoce eller hvordan? Håber at der er nogen som hjælpe mig videre herfra. På forhånd tak Thomas |
En simpel kautionist som jo bare er en der skal punge ud hvis du ikke gør, tror jeg ikke på du finder her. Du kan MULIGVIS finde en investor som vil skyde penge i din butik mod ejerdel eller overskudsdel, men det kræver som du også har lavet, en fuld forretningsplan og budget. Du kan håbe på noget i denne tråd, men tror det er op ad bakke med kaution eller investor til at erstatte simpel kassekredit. Kunne du ikke starte langsommere eller sætte penge til side fra anden indtjening først- at starte butik med større kassekredit er svært
vh