Er der andre som har/har haft problemer med ePay på Prestashop. Når jeg forsøger at installere modulet i Prestashop 1.5.5.0. Når jeg forsøger at installere det kommer den med følgende fejl:
SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'id_order'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'id_cart'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'epay_transaction_id'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'card_type'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'cardnopostfix'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'currency'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'amount'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'amount_captured'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'amount_credited'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'transfee'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'fraud'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'captured'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'credited'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'deleted'SHOW COLUMNS FROM ps_epay_transactions LIKE 'date_add' Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/a/e/runnerslab.dk/httpd.www/modules/epay/epay.php:116) in /customers/1/a/e/runnerslab.dk/httpd.www/classes/Tools.php on line 141
Jeg har installeret modulet i flere PrestaShops version 1.5.x uden problemer. Hvilken version af modulet bruger du? Ud fra dit skærmdump ser det ud til, at du bruger Canins OPC? Har du husket at lave de rettelser vedr. ePay der står i installationsvejledningen?
Jeg har installeret modulet i flere PrestaShops version 1.5.x uden problemer. Hvilken version af modulet bruger du? Ud fra dit skærmdump ser det ud til, at du bruger Canins OPC? Har du husket at lave de rettelser vedr. ePay der står i installationsvejledningen?
Forresten... Har fået modulet til at virke ok nu med opsætning, tilpasning til design osv, men man får stadig følgende fejl efter betaling... Men ordren bliver genereret og betalingen ligger i ePay.
Kunne godt tyde på at den PHP version du kører med på dit webhotel ikke er kompatibel med den prestashop du bruger. Hvad du eventuelt kan gøre er at slå errorreporting fra, men kun hvis modulet ellers virker.