Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop ødelægger thumbnails

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg sidder og roder med en webshop lavet i Prestashop for en kollega, og jeg har det problem, at de billeder, jeg uploader, vises med en masse støj i den hvide baggrund. I kan se problemet her: http://nationofdesign.com/6-lighting (fra billede nr. 2 og nedefter). På nogle skærme skal man se billedet fra lige præcis den rette vinkel, før det bliver tydeligt.

Jeg har prøvet at de forskellige indstillinger for generering af thumbnails i backend, men uden held. Den eneste løsning, jeg har kunnet finde so far er at fritlægge produktet og gemme billedet som et PNG med transparent baggrund.

Er der nogle, der har siddet med samme problemstilling og måske har forslag til en løsning, før jeg siger til min kollega at han skal have fritlagt alle sine billeder?

EDIT: Det skal lige siges at billederne er i fin kvalitet inden de bliver uploaded.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:40

Kan godt være jeg ikke er så "kræsen".

Men her på min 26 tommer ser det fint ud.

Mvh. Kim

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 20:42

Yeps, det ser også udmærket ud hos mig, undtagen hvis jeg kigger på min bærbare fra lige præcis den rette vinkel. Mit problem er bare at på min kollegas bærbare, der er det helt tydeligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)