Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har problemer med WooCommerce og virtuelle produkter - hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en wordpress installation med en woocommerce installeret derpå. Jeg har oprettet et produkt (e-bog) som et virtuelt, downloadable produkt. Når jeg køber produktet, får jeg korrekt nok en mail med info om at downloade det, problemet er bare at der mangler et link til selve min e-bog (.pdf). Jeg har forsgt at sammenligne med en anden shop jeg har hvor jeg har en e-bog, men kan ikke se nogen forskel. Jeg synes jeg har prøvet alt uden helt. Er der nogle wordpress/woocommerce hajer der kan undevære 5 minutter til at få mig på ret køl igen?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige fået hjælp til mit problem, og da jeg kender woocommerce vil jeg gerne kigge og se om jeg kan løse det for dig.

Kan du sende info privat? 

Hilsen

Steffen

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du under opsætning i woocomerce sat en flueben under general:  Grant access to downloadable products after payment

Enable this option to grant access to downloads when orders are "processing", rather than "completed".

 

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været tilbageholdende med det flueben, da jeg læser det som om der står at de kan downloade bogen, inden de har betalt, dvs. ordren er i "processing" og ikke i "completed"

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg fandt denne plugin, om den kan gøre det du ønsker.

 

 

Plugins: Filenames for WooCommerce Virtual Product Downloads

 

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, jeg prøver den lige

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)