Hej Jeg søger et tilbud om at få lavet en mindre webshop til salg af børnetøj. Jeg har fysisk butik med secondhand (kommissionssalg) og restlager børnetøj og vil gerne udvide til nettet. Det skal være en mindre overskuelig webshop, hvor jeg kan ligge nogle af de varer jeg får ind i kommission til salg og nye varer/restlager samt en god præsetations side af den fysiske butik. (jeg har også facebookside). Jeg er ikke interesseret i en meget dyr og fancy løsning - det skal være overskueligt og lille og lettilgængeligt. I den fysiske butik har jeg på nuværende tidspunkt kun kontant betaling - men pga. stor succes er det en nødvendighed jeg hurtigst muligt får dankort/betalingsmulighed. Vi har undersøgt forskellige muligheder og må indrømme det er lidt en jungle - skal jeg ha en terminal fysisk i butikken eller kan jeg få en løsning der kører over webshop/internet? Vil som sagt gerne holde omkostninger så lave som muligt og er ked af at gå ud og investere i en terminal, hvis der er en god løsning via computer? Vh Line |
Kan du lave mindre webshop med børnetøj? + hvilken Dankort betalings løsning?
- 1
Vi kan både lave en webshop løsning til dig. Men kan også tilbyde dig at blive samarbejdspartner med Prezzoshop.dk som netop er for folk i din situation. Vi tager kun 12,5% af købsprisen, spom det eneste. Det er gratis at have produkter på sitet. Du betaler kun hver gang du laver et salg. Vi har en webshop hvor alle butikker kan tilføje sig som vendors og sælge deres produkter gennem os. Vi har en fysisk butik i Odense, til udstilling og prøvningen af tøj (udvider til Kbh og Århus i løbet af 2014). Vi har 8.000 nyhedsbrev modtagere, 16000 synes godt om på facebook og en bred kundegruppe. Vi har store mærker som samarbejdspartnere, men søger hele tiden flere, så vi kan udvide. vi har en varebil og en yderst kompetent programmør, som står for vores shop, men også tilbyder at lave en komplet webshop for omkring 10.000kr alt inklusive. Kontakt mig gerne så vi kan få dig hjulpet igang med at tjene til dagen og vejen. Mvh Steffen fra Prezzoshop.dk |
Hej Line Webshops er ikke det jeg primært laver, men jeg kunne meget godt tænke mig mere erfaring. At jeg ikke har så meget erfaring har ikke nogen betydning for det endelige produkt. Den eneste forskel på mig og en, der er mere erfaren i webshops vil være tiden det tager for at den er færdig. Dog vil min pris være væsentlig under markedsprisen. Det er lidt svært at komme med en præcis pris, men jeg tror ikke den bliver højere end 5000 kroner. Se mere på min hjemmeside webintas.dk og kontakt mig, så kan vi aftale nærmere. |
Kan du skrive en mail til mychannelbook@gmail.com ? Jeg vil meget gerne have en samtale over telefonen med dig om hvilken løsning der kunne passe godt til dine behov. |
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Adm. Direktør hos NordDank ApS
vi vil selvfølgelig også gerne lave en proffesionel billig webshop til dig :-) |
Hej Line. Kan godt hjælpe, men skal lige forstå! Ikke for at miste at give dig et tilbud men ville aldrig selv købe på den måde.... er jeg først i butikken ville jeg syntes det var vild underlig at blive sendt til en computer for at betale! Er det sådan du have tænkt dig det? |