Jeg sælger min side Smartstyles.dk. Alt indhold i form af artikler følger med ved køb af siden. Grunden til jeg sælger siden er, at jeg skal bruge penge til et indskud af en ny lejlighed. Samtidig har jeg travlt med mit studie, og derfor ser jeg hellere at siden bliver drevet af en anden. Der er rig mulighed for en god passiv indkomst med denne side. Info: Smartstyles.dk startede jeg tilbage i februar i år (2013), hvor det i starten blot var meningen det skulle være et lille ”hyggeprojekt”, da jeg havde fået øjnene op for affiliate. Det blev dog senere hen mere seriøst, da jeg meldte siden med til AffiliateDM 2013. Det gav mig blod på tanden, og derfor fik jeg tyret nogle gode artikler igennem, der senere har generet en hel del indtjening. Siden ligger i skrivende stund nummer 11 i dette års AffiliateDM. Siden omhandler tøj og mode til både drenge og piger. Indtjeningen har udelukkende bestået af affiliate fra Tradedoubler og Partner-ads. Samtidig er indtjeningen stødt stigende i takt med, der er kommet en hel masse gode artikler på siden. Det betyder også, at det er en side, der er oplagt til julesalgene, som snart går ind i sin helt store fase. Der er mulighed for at tjene rigtig gode penge med denne side. Jeg søger en, der er frisk på at give den gas, så den ender mindst i top10 i dette års AffiliateDM. Skriver man et par artikler om ugen, skulle det bestemt være muligt. Selve siden er bygget ret enkelt op, i det jeg har brugt det det populære tema Twenty Ten. Det er et simpelt tema uden nogen form for hokus pokus. Der er skrevet omkring 100 artikler til siden, nogle af mere end 1000 ord. Ydermere ranker siden bl.a. nummer 1 på søgeord som ”sorte t-shirts”, ”sorte t shirts” og ”sort t-shirt”. De besøgende kommer udelukkende fra Google, men bliver der lavet en facebook side, vil man også kunne trække folk til siden fra den. Den sidste måned har siden tjent 251 kr. og det vil blive endnu højere i takt med julesalget rigtigt begynder. Pris: Prisen starter på 2750kr. og køb-nu prisen er 3500kr. Send en PM her på Amino.dk eller send mig en mail på Peter-hauvre@hotmail.com, hvis du er interesseret i rapporter fra Google Analytics, Tradedoubler, Partner-ads eller lignende spørgsmål. Et perfekt køb til dig, der mangler en affiliate side, nu når julesalgene begynder inden længe. Fortsat god aften! |
Har endnu ikke fundet den rigtige ejer til siden, og har derfor sat prisen ned til 2750 kr.