Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engodsag.dk beskyldes for svindel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

/Shock

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:51

Har aldrig set noget lignende, og vil gerne udvise min fulde sympati til engodsag og folkene bag.

Tidligere på dagen modtog jeg pressemeddelelsen fra Riverhill, og må ærlig talt sige at de burde have en dårlig smag i munden. Mage til forretningsetik har jeg ikke set, og man skulle tro stuntet er lavet for at fremme deres egen forretning. Dialogen med engodsag.dk, omhandlende den problemstilling Riverhill ser, har de tilsyneladende heller ikke kunnet mande sig op til at tage!

// Jesper Skov

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:48

Engodsag indrømmer i Comon, at der under særlige forhold faktisk godt kan opstå det problem som Riverhill beskriver. Det synes jeg de skulle få gjort noget ved, så de undgår denne form for anklager fremover.

Riverhills metode er så måske ikke for smart. Jeg synes dog heller ikke det er så smart, at Engodsag forsøger at gøre redirects i forbindelse med tracking af annoncer til noget mystisk og mistænkeligt - det er det altså ikke. De fleste annonce-tracking systemer og affiliate systemer benytter en eller flere redirects i trackingen.

Men alt i alt lyder det nu mest somom, at det største problem er, at Riverhill og Engodsag øjensynligt slet ikke er i stand til at snakke sammen, og det virker ikke somom nogen af dem gør ret meget for at rette op på det

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)