Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en større dansk webshop???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lidt og gennemkigger forskellige evt. potentielle kommende konkurrenter hvis jeg får startet det op jeg går og pønser på. I den forbindelse kom jeg ind på Coolshop, som jo er meget store af navn. Så ser jeg de har en prisgaranti på nogle af produkterne, og søgte så efter hvad det indebar. Her link til deres beskrivelse: https://www.coolshop.dk/minisite/t/prisgaranti Til sidst i betingelserne bruger de formuleringen:

"Skulle du mod forventning finde samme vare på lager til en lavere pris i en dansk butikskæde eller større dansk onlinebutik, matcher vi prisen på varen for dig. For at kunne købe varen til den lavere pris skal du kontakte vores LIVE CHAT før du afgiver din ordre."

Så er det jeg spørger, hvad er det for en "gummiregel" at skrive større dansk onlinebutik? Hvordan definerer de større? Synes det er fup og fiduser i mine øjne. Hvad siger i? er det bare god markedsføring eller dårlig skik?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Det jeg tror som gør er at de skriver "større dansk onlinebutik" er at der helt sikkert er nogen som sidder der ude og sælger spil til en ufattelig billigpris.

Kom til at tænke over at hvis nu en ung gut, som ikke gider gå med aviser men ved at der kommer det vildeste spil lige om snart og vælger at lave en webshop som kun sælger det spil.
Han er helt tilfreds med kun at tjene en 10'er per spil for han skal kun tjene hvad han ville hvis han nu gik med aviser, så tror jeg at coolshop vil få et stort problem hvis de skal til at matche den pris for coolshop har helt sikkert en bestemt avance de skal minimum ligge på for at det kan betale sig for dem.

Jeg ved ikke om det svare på dit spørgsmål men det var lige den tanke jeg fik da jeg læste din indlæg.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)