links på Prestashop startside
Tilmeldt 11. Nov 13
perjust
Skrevet
11-11-2013 kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer...
Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde ud af at indsætte et link på min prestashop startside, der viser til min hjemmeside . Synes ikke jeg er totalt newbie (siden virker efter hensigten) men det her problem kan jeg ikke løse...så hvis nogen vil forbarme sig....
MVH.
Per
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
har du ftp adgang?
er det oneclick installer?
Lik please
Svar
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Er ikke helt sikker på jeg er med på hvad problemet er. Skal du lave et link på forsiden af en prestashop kan du smide det ind i teksteditor modulet og hook den i homepage content.
Svar
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Tilmeldt 11. Nov 13
perjust
Skrevet
12-11-2013 kl. 00:22
Svar
Båb...1 år siden jeg installerede, kan sgu ikke huske det. prestashop 1.5.3.1 og ftpadgang? så lidt "newbie er jeg vidst alligevel
Svar
Tilmeldt 11. Nov 13
perjust
Skrevet
12-11-2013 kl. 00:25
Svar
Det var også det jeg var nået til, men kørte lidt fast der...startsidetexteditor, og hvad derefter?
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Kim Hansen
Fra
ithansen.dk
Skrevet
12-11-2013 kl. 00:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde ud af at indsætte et link på min prestashop startside, der viser til min hjemmeside.
Du skal vel "bare" ind i moduler. Og derfra finde "Startside teksteditor" Og derinde/ på forsiden laver du så et link videre til din hjemmeside?
Mvh. Kim
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde ud af at indsætte et link på min prestashop startside, der viser til min hjemmeside.
Du skal vel "bare" ind i moduler. Og derfra finde "Startside teksteditor" Og derinde/ på forsiden laver du så et link videre til din hjemmeside?
Mvh. Kim
Kunne også prøve at skrive www.dit-domæne.dk/presta
Som regel der 1click ligger sig. Tvivler på det er andet en oneclick hvis du ikke har styr over ftp
Svar
Tilmeldt 11. Nov 13
perjust
Skrevet
12-11-2013 kl. 08:51
Svar
Hvis du mener om jeg har styr på at navigere rundt i mine uploadede filer vha. Filizilla, så har jeg styr på min ftp...
MVH.
Per
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Så kan du finde mappen til shoppen den vej
Svar
Tilmeldt 11. Nov 13
perjust
Skrevet
12-11-2013 kl. 09:07
Svar
Jah...og hvad skal jeg så gøre? der taber jeg tråden...
MVH.
Per
Svar