Kunne rigtig godt tænke mig at lave min egen webshop. Har leget med hjemmesider før, så jeg kan sagtens lave den.
Dog er der lidt problemer med det juridiske. Skal jeg registrere mig nogen steder osv? Jeg er jo som sagt UNDER 18 år! Jeg skal dog ikke cvr registreres, da min omsætning bliver på 49.999 DKK eller under. Men skal jeg registreres eller noget før, jeg går i gang. Og skal jeg oplyse nogle nøgletal, når året er omme og hvor?
Skal jeg registrere mig nogen steder osv? Jeg er jo som sagt UNDER 18 år! Jeg skal dog ikke cvr registreres, da min omsætning bliver på 49.999 DKK eller under. Men skal jeg registreres eller noget før, jeg går i gang.
nej hvis du er sikker på ikke at omsætte for over 50.000 kr på 12 mdr i træk så skal du ikke registreres nogen steder
Mathias Kock:
skal jeg oplyse nogle nøgletal, når året er omme og hvor?
kun det nøgletal der hedder OVERSKUD. Indtægter minus udgifter = overskud som du skal opgive til skat i årsopgørelsen, ideelt i udvidet selvangivelse rubrik 211 men i nød i rubrik 12 i den almindelige til du har udvidet selvangivelse