Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plejeprodukter, helse, aloe vera og kosmetik, MLM (Vestsjælland)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger p.t. forhandlere til LR, hovedsageligt til personer bosidende i vestsjællandsområdet.

Fordele som forhandler:
- Produkterne købes direkte hos LR-International i Åbenrå
- Du tjener ca. 30 % på de varer du sælger (eller sparer ved eget forbrug)
- Der findes bonusordninger som gør, at du kan tjene helt op til 53 %!!
- Du får et LR-International rabat kort, som giver rabat i mange virksomheder i både Danmark og udlandet
- Du bestemmer selv hvor meget tid du vil bruge på at sælge varer, de flere sælger kun i deres fritid, men mange forhandlere, verden over, har taget springet og sagt deres arbejde op, for at sælge på fuld tid.
- Du kan arbejde hjemmefra.
- Både mand og kone kan arbejde sammen som et team

Som forhandler står du aldrig alene:
- Du kan altid kontakte vedkommende som har introduceret dig for LR
- Du kan altid kontakte LR-International i Åbenrå og søge råd og vejledning
- Du vil løbende blive tilbudt kurser og uddannelse på de produkter du sælger
- Du kan altid finde information om produkterne, LR-International og meget meget mere på LR-International’s lukkede hjemmeside, som alle forhandlere for adgang til.

Har du lyst til at bestemme over din egen fremtid ?

Det er nemt at komme igang, og der kræves ikke specielle forhåndskundskaber.

Interesseret ? 

Skriv til mail adresse: plejeprodukter@dikas.dk , så vi kan aftale et møde i den nærmeste fremtid.

Her kan du læse mere, samt finde yderligere kontaktoplysninger, hvis du skulle ønske et møde om dine muligheder i denne virksomhed:

http://www.plejeprodukter.dk/index.php?main_page=page_2&zenid=4adec73c28115f5a6cb632cf5ef07865

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 10:53

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 10:54

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:11

qasper:

Vi søger p.t. forhandlere til LR, hovedsageligt til personer bosidende i vestsjællandsområdet.

Fordele som forhandler:

- Der findes bonusordninger som gør, at du kan tjene helt op til 53 %!!

Øv osse --- jeg bor i jo i Nordjylland, så jeg kan ikke være med... ;-)

Spøg til side, herligt med ENDNU en annonce i der her annonceforum... nårh nej, DEBAT forum - så laver lige en debat ud af indlægget:

Hvor mange % af LR´s INDKØBSPRIS - altså direkte bestilling/køb AF forhandler HOS LR går tilbage til distributørledet, netværket? Er det rent faktisk 53% - eller ryster man posen lidt og så ligger lidt oveni procentsatsen, som rent faktisk er avance, som ikke har noget med bonusudbetaling fra selskab til forhandler at gøre?

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:52

Hej Lasse

Du er velkommen i min LR-struktur - Jeg kan sagtens finde plads  - og tid til en orgaleder i Nordjylland:-)

Helt præsis  udbetaler LR 42,5 %  i bonus, all inclusive. Salgsavancen udgør 35 - 40 %.

Dorthe P

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 16:57

Hej Lasse,

Dorthe har ret.

God sarkastisk bemærkning mht. hvor i landet man kan være LR forhandler - Jeg har ogs forhandlere i min struktur i jylland.

Jeg er helt enig i at dette forum hurtige kan blive et annonceforum frem for et debatforum.

Gr ikke ud fra at det var et ønske om at blive LR forhandler der gjorde at du svarede på dette indlæg... ?

/Kasper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)