Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress vs. eget CMS - Hvad foretrækker I?

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:
Sandt.. men det er dem der bruger det desværre ikke..

Det kan jeg jo kun give dig ret i...

Er du Redditor?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stort set alle webhotel som udbyder månedlige betaling for X antal gb plads til relative små priser, har Wordpress som de tilbyder gratis til alle deres virksomheds kunder og til private kunder som ønsker website løsninger til hver deres formål.

Selvfølgelig kan der købes ekstra moduler som der kan bygges på med, men flertallet af dem som kaster sig ud i Wordpress kan finde det meste gratis via open source princippet.

Der hvor problemet ligger i Wordpress løsningen, er at virksomhederne og privat kunderne som lejer disse webhotel løsninger ingen forstand har på koderne som ligger bagved, de har ingen eller måske kun 1 person i virksomhederne som så skal kaste sig ud i at finde rundt i hvordan de kan ændres og redigeres, og det koster penge, så i sidste ende vil Wordpress give flere problemer end godt er.

De starter måske ud med kun at skulle have en simple hjemmeside, som har et nyheds modul som fortæller om hvem de er. Så kommer chefen og siger nu skal vi have en kontaktformular, så går deres lokale IT kyndige ud og finder er gratis Wordpress script og smider ind, uden at kende meget til koden bagved. Så kræver chefen, at kunderne skal kunne de produktkataloger, kunne købe varer via hjemmesiden, onlinechat funktion, email responder, og mange hundrede andre ting som bare hele tiden bliver udvidet hele tiden. Og hver gang bliver det hele mere og mere kompliceret, og hovsa nu kan IT kyndige medarbejder pluselig ikke finde de gratis script til Wordpress mere, og så siger chefen så skal vi jo betale en for at sætte det hele op. Og kan de så ikke lige også få Mysql database og design opdateret.

Den historie er slet ikke unormal det er set alt for mange gange før, og derfor er det altid vigtigt, at virksomhederne selv kender deres system fra bunden af, eller er med inde over fra start af hvordan det hele virker, og kan ændres som de ønsker det. Uanset om det er ASP eller ASP net eller PHP, css, html, js, flash og alle de andre mange teknologier som ligger bagved som altid skal bruges.

Jeg ved ikke hvor mange af jer som har fuldt med på de mange IT forums på nettet de sidste par år, jeg synes hele tiden jeg ser nye person som spørg om hjælp, da de sidder fast låst i Wordpress, hvor chefen står og banker på i baggrunden for løsninger på problemer, da der ikke har været nok fokus på at gå i dybden med det fra start af, og lave det selv, eller i samarbejde andre som kan vise dem hvordan det virker.

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg satte mig... Jeg læste... Og hvilken griner....

Hvad handler denne tråd egentlig om...?

Jeg er direktør og ejer af Concrete5 Danmark og alligevel stemte jeg for WordPress i starten (der var jo ikke andet).

Efter at have læst hele tråden igennem tænkte jeg "Ahhh, det gider jeg ikke at blande mig i. Men jeg kunne alligevel ikke lade være.

2 ting..

1. Verdens fedeste CMS er uden tvivl Concrete5 CMS. (Det skal jeg jo sige - Cool).

2. Dette her handler ikke om teknik. Hvis jeg læser i mellem linjerne i indlæget til denne debat. Så tror jeg mere at spørgsmålet er "Hvordan laver man et succesfuldt webbureau?"

Det hele handler om "Er jeg god nok til at sælge dette koncept?" - Og jeg siger - "GO FOR IT"...

Hvis i vil leve af det, er det kun et spørgsmål om at kunne sælge og ikke noget som helst om hvilket system der er bedst.

Til sidst... Undskyld, men resten af denne tråd er lidt børnehave...

Med venlig hilsen

Michael Jensen-Maar
Concrete5 Danmark

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael Jensen-Maar:
Verdens fedeste CMS er uden tvivl Concrete5 CMS. (Det skal jeg jo sige - Cool).

Har lige luret jeres referencer, det ser faktisk rigtig fedt ud. tak for at du bidrager med noget brugbart til dagens kedeligste tråd på Amino.

Det skal da prøves Skype-Wink

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, den her tråd voksede sig lidt større, end hvad godt er... Utroligt, at et så simpelt spørgsmål kan fremprovokere så stærke følelser :-) Har ikke læst med, siden Dan og Sofie begyndte at diskutere, så vi lukker vist bare tråden her - for mit vedkommende i hvert fald.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jensen-Maar:
1. Verdens fedeste CMS er uden tvivl Concrete5 CMS. (Det skal jeg jo sige - Cool).

Hvor mange domæner/sider må man så ha hos jer pr hotel :)?

ligesom meebox er 1 hotel = 10kr (f.eks.) pr måned

Surftown er f.eks. op til 10 på den billige .


Er jeres priser pr. domæne/side? :-)

Skriv evt i PB :-)

vh 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Elsker hvordan der altid går meta i sådan en tråd her, og folk er ved at falde over hinanden for at fortælle at de skam ikke læser med mere og den er for lang, for kedelig, for uhyggelig ...  

Og så er dem som 'absolut ikke vil blande sig, men NU kan de simpelthen ikke holde sig mere' (underforstået, at nu skrives og postes trådens vigtigste, altafsluttende indlæg).

Klassisk Big Smile

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Michael Jensen-Maar Jeg er helt enig med dig i at det er meget vigtigt at kunne sælge varen og finde kunder som har brug for det.

Det er en helt kunst i sig selv at arbejde med salg og markedsføring, og ikke mindst hvor mange penge der skal bruges på det online eller offline.

Jeg har lige kigget nærmere på din Concrete5 CMS DK hjemmeside. Personligt synes jeg de få videoer som er lagt ud skuffer en hel del. Men video fremstilling er også en verden for sig selv. Lydkvalitet er en del tvivl fra underviseren om hvad der skal siges der fumles rundt i det en del undervejs, som gør modtageren usikker på om vedkommende selv ved hvordan det virker. Går man på Concrete5 USA version hjemmeside, for man ikke samme fornemmelse af usikkerhed om CMS produktet. Det er fint du har lavet en dansk version af det firma CMS værktøj, der skal bare lige arbejdes med salgs materialet så det virker indbydende for kunderne, så de for lyst til at kigge forbi igen.

At du mener andre Amino medlemmer er gået i børnehave trådnettet må være op til dem selv at afgøre.

Men du fik da reklameret for din CMS hjemmeside, så lad os håbe det giver lidt kunder hen af vejen.

Fra Faaborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 26
Fra  helseudsalg.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg foretrækker helt klart et velkendt og udbredt CMS som f.eks. Wordpress. Det giver større tryghed at have et CMS, som nemt kan overtages af et andet webbureau i tilfælde af at det webbureau, som man bruger, skulle lukke. Med et velkendt CMS er man heller ikke bundet til at blive hos samme webbureau, hvis man skulle få lyst til at flytte til et andet.

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)