Den var vist lidt unuanceret, eller...? Minder mig lidt om for/imod Apple. Jeg er nok ikke til de der statements - bare fordi man nu engang skal mene noget;) Lad weekend-freden sænke sig;) BH Lars
|
Dan Storm:Udsagn nr. 2 var den umiddelbare kæphest. Udsagn nr. 1 bunder for mig i samme uvidenhed. Du anfægtede udsagn nr. 2 havde været på bane og nu bortforklarer du bare og forsøger at skubbe fokus væk.
Nix, jeg anfægter at udsagn 1 har været på bane.
Jeg anfægter lige nøjagtigt:
"anbefalingen af WordPress som et system der kan løfte alle opgaver"
- for det var ikke hvad Lucas skrev. Men hey, det kan da godt være at Lucas kan alt med Wordpress, hvem ved :)
OG så må jeg altså¨tilføje, at når trådstarter skriver, at et shopsystem er for avanceret til at de kan lave det selv, så kan jeg da godt have mine tvivl om hvor avanceret det nykodede CMS vil blive. Dertil kommer, at man nok alligevel skal ud i byen og finde et shopsystem, for det er webshops kunderne efterspørger.
Og ja, for at runde af; som jeg allerede har skrevet nogle gange, så synes jeg det er en god idé at sprede sig over flere systemer, og har man tid (og penge) i overskud, jamen så kod! ;)