Så du gør bare hvad alle andre gør i andre systemer?
Bad ass statement, der... |
Dan Storm:Det jeg spørger er om du har erfaring med andre systemer end WordPress? Et ret isoleret spørgsmål, egentlig.
Nej, det var ikke det du spurgte om. Men ok: jeg har erfaring med Joomla også,men stadig ikke nok til, at jeg vil udtale mig om hvorvidt det er værre eller bedre, end Wordpress. Derudover de to større open source shop-systemer Magento og Prestashop.
Men det er underordnet: for jeg udtaler mig jo netop ikke om nogen andre systemer, men om det som jeg ved noget om, nix weiter.
Dan Storm:Du sagde ingen var kommet med sådan en udtalelse - nu har du beviset og begynder at fokusere på noget andet.
Prøv at læse disse to udsagn:
1. "Wordpress kan gøre alt hvad alle andre systemer kan"
2. "(jeg) har endnu ikke fundet noget man ikke kan gøre i WP" (Lucas).
Kan du se en nuanceforskel? Udsagn 1 udtaler sig kategorisk og generelt om både WP OG alle andre systemer, hvor udsagn 2 er en personlig erfaring, som udelukkende handler om Wordpress. Ikke om alle mulige andre systemer. Det du beder om, er argumenter for udsagn nr. 1, selvom det gældende udsagn er nr. 2.
Dan Storm:Du indledte debatten med mig - jeg svarer blot på tiltale.
Nej, du svarer på hvad du tror ALLE wordpressfortalere mener, og bestemt ikke på hvad jeg rent faktisk skrev. Og det er efterhånden ved at gå op for mig, at uanset hvad der skrives, så kommer du ikke til at forstå. For det vil du ikke.
Men jeg forstår godt dig! (delvist ihverfald ). Hvis jeg kunne udvikle mit eget skudsikre og geniale CMS så ville jeg da gøre det. Men heldigvis har jeg WP til at spare mig for tid og arbejde, og det er et aldeles udemærket alternativ.