Hej Jeg har en virksomhed, men ingen digital postkasse endnu. Der var noget med det skulle være lov at man skulle oprette sådan en nu, så er lidt på røven tror jeg. Men jeg kan ikke logge ind og oprette den? Hvis jeg går ind og bruger mit personlige nemid siger den efter nogle steps at jeg skal bruge et andet nemid. Fint nok tænker jeg og bruger virksomhedens nemid. Men den kan jeg ikke bruge til andet end netbank. Så kan ikke rigtigt komme ind? Jeg skal bruge en medarbejder nemid mener jeg det er. Hvordan opretter jeg sådan en? Er det skat, kommunen eller nogle helt andre jeg skal registrere det som? |
Det er rasende bøvlet, men hvis du holder tungen lige i munden og følger de links, du møder, hver gang du støder på én af de forhindringer, som de har sat op for os, kommer du igennem.
Det lykkedes i hvert fald for mig, selvom det absolut ikke var simpelt.
Det er ufatteligt, at det ikke kan lade sig gøre at gøre tingen simplere, når man gerne vil gøre tingene simplere.
Jeg kan desværre ikke længere huske, hvem jeg var i kontakt med om hvad, så mit bedste råd er: Prøv igen.
Hans