Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger beta tester til nyt Prestashop modul

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Lige nu understøtter vores modulet kun valg af udleveringssted i frontend delen (hvis man aktiver det).

Men hvis du eks. laver en fragt mulighed med navnet "PostDanmark Flexlevering" så vælger systemet automatisk flexlevering når den viser ordren i shoppen. Det er dog også muligt at vælge manuelt Flexlevering inden en label skal generes.

Ordre delen: http://screencast.com/t/hINua4CY 

Konfiguration: http://screencast.com/t/s55p1fOqXbB 

Selvom nogen ting er disabled i ordre delen på det vidste screenshot skyldes det at kunden har valgt et bestemt udleveringssted, og derfor kan der ikke vælges andre muligheder. Alle viste ting fungere som de skal ;-)

Transportforsikring og værdi angivelse kommer vi til at understøtte - er på vores roadmap :-)

Forventer modulet er helt færdig udviklet inden udgang af 2013.

Vil du være med til at teste og komme med feedback?

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - det lyder rigtigt godt. Jeg vil meget gerne være med til at afprøve det, men har dog ikke en live shop, at gøre det på :) Du må gerne sende mig en PM eller smide en mail på kontakt@emileriksen.dk

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en Pacsoft aftale med PostDanmark?

Det skal du nemlig have for at kunne bruge systemet og genere labels :-)

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke i øjeblikket, men skulle gerne få på et tidspunkt. Jeg kan evt. skrive her, hvis I stadig har brug for beta-testere, når jeg engang får adgang - ellers må jeg jo vente, til jeg kan købe modulet :)

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig her eller på pwr@qp.dk, hvis du ønsker en test adgang til den tid :-)

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg har en Prestashop 1.5.4.1 på BellaBorsa.dk og med en PostDK Pacsoft aftale.

Jeg bruger dog ikke en label printer men i stedet en almindelig A4 papirprinter, hvis den også kan bruges med jeres modul. I så fald hjælper jeg gerne med at teste.

Venlig hilsen,

Martin

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis du kan printe via Pacsoft idag, så kan du også bruge vores modul :)

Modulet laver nemlig blot en automatiseret forbindelse mellem din shop og PacSoft - og printer automatisk på den måde som du har opsat din Pacsoft til at gøre i dag.

Så du er meget velkommen til at hjælpe med at teste modulet. Vil du kontakte mig på pwr@qp.dk, så kan vi aftale nærmere på mail.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)