Hos QP IT er vi igang med at udvikle et modul til en række webshops, så du har mulighed for at printe PostDanmarks label ud direkte i administrations interfacet. Det er set før, men vi arbejder på at gøre det endnu nemmere, mere fleksibelt og ikke mindst billigere!
Der er i modulet også arbejdet på at gøre det "bedre" og "nemmere" for kunden at følge sin pakke og få information om hvor den er.
Vi har første release klar, til Prestashop, og i den forbindelse søger vi testere.
De andre webshops systemer kommer der til senere!
Håber der er nogen som vil melde sig som testere :-)
Jeres modul skulle vel ikke tilfældigvis inkludere mulighed for at vælge tillægsydelser for ekstra gebyrer som fx flexlevering og email/sms-advisering? :)
Modulet indeholder ikke funktioner til at opkræve ekstra overfor kunden. Men det understøtter naturligvis de fleste PostDanmark tillægsydelser, også de ydelser du nævner. Men du vil måske gerne opkræve kunden ekstra for de nævnte ydelser? - de er jo egentligt gratis at købe hos PostDanmark de ydelser, er de ikke? :-)
Ok, men er det muligt for kunden at vælge tillægsydelser i front-enden? Jeg mener at flexlevering gør, og så er der ting som fx transportforsikring, der gør. Jeg har endnu ikke set andre Pacsoft-moduler med denne funktionalitet (ikke engang bare at have mulighed for at vælge email/sms-advisering), så det ville være en rigtig fed funktion, hvis det er muligt. Ellers synes jeg jeres modul lyder rigtigt lovende! Har I nogen idé om, hvornår det er klar?