Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lager....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej alle aminoner, jeg skal til at sælge kosttilskud, sku høre om i kender reglerne for obevaring ? er der bestemete temperatur forhold der skal overholdes ? 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Higherlevels:

hej alle aminoner, jeg skal til at sælge kosttilskud, sku høre om i kender reglerne for obevaring ? er der bestemete temperatur forhold der skal overholdes ? 

Du må meget undskylde, men jeg tænker lidt sådan: "Gider manden overhovedet selv sætte sig ind i tingene eller vil han bare gå på Amino og få svar på alting og lave så lidt som muligt selv?"

Når vi har besvaret det spørgsmål, så vil der komme tusindvis flere i samme stil, men hvor problemstillingen måske er: Hvor kan jeg købe kosttilskud henne? Hvad sælger bedst? Hvad må man skrive? Hvor længe kan det holde sig? Hvor finder man kunderne? 

Helt ærligt, så synes jeg det er en ommer. 

Hvis du gerne vil ind i business, men ikke ved en kæft om det, så undersøg i det mindste så meget som muligt selv, inden du bare skyder med spredehagl på et offentligt forum. Det ville ikke mindst også styrke dit omdømme, at folk fornemmer at du sætter dig selv ind i sagen, før du stiller spørgsmål.

Det er helt legitimt at stille spørgsmål og vi er her for at hjælpe hinanden, men vi bør også selv sætte os så godt som muligt ind i tingene først og forsøge at undersøge selv, inden vi bare spørger om dette og hint.

Hvis jeg stod i din situation, så ville jeg først undersøge, hvilke kosttilskud jeg ville sælge og kontakte diverse leverandører på det. Herefter ville jeg undersøge de danske sundhedsmyndigheder og sikre at jeg kunne leve op til gældende lovgivning omkring uddannelse, opbevaring etc forbundet med salg af kosttilskud. Endelig ville jeg da også spørge leverandørerne, da de jo gladeligt deler ud af deres viden - de skal jo leve af deres salg til dig og andre.

Så op med ærmerne og se at komme igang med at lave dit forarbejde!

Tilmeldt 4. Nov 13
Skrevet kl. 12:03

hej flemming, måske det mit indlæg der er så overfladisk at man for det indtryk at jeg ikke har undersøgt en disse. men jeg har faktisk lavet det hele, har fået en webshop oppe at køre, og har lige cvr registret mit firma, det bare inden jeg købte produkter hjem, ville jeg høre om der var nogen herinde der havde nogle erfaringer med kosttilskud, fordi netop reglerne inde for disse produkter en jungle.. jeg har været inde på fødevareministerets hjemmeside og kigge, og jeg kunne ikke finde noget om pille form ) shakers t shirts.. og rådgivning ( personlig træning/kostplaner )

Tilmeldt 4. Nov 13
Skrevet kl. 12:05

ups der skulle stå, der kunne jeg ikke finde noget om temperatur forhold.. og de ting jeg vil sælge er protein pulver ( whey og cassien ) weight gainers kreatin og aminosyre. udover det skal der var shakers/drikke dunke, t shirts, og til sidst rådgivning.. :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:13

Hej igen,

Når man er ansvarlig for at leve op til en given lovgivning, men ikke kan finde ud af lovgivningen, så må man konsultere den pågældende styrelse - her Fødevarestyrelsen. Udover det, så har du stadig til gode at spørge leverandørerne, ikke?

Det virker som den omvendte verden her. Du starter op med shop og alting, men har ikke styr på dine produkter.Hvis man vil have succes med noget, så bør man have nogle helt klare mål om, hvor man gerne vil hen - og vide hvordan man kommer derhen. Ved du det? Undskylde, det sidste var lidt off topic.

Som sagt: Tag fat i Fødevarestyrelsen på telefon og også dine kommende leverandører.

Tilmeldt 4. Nov 13
Skrevet kl. 13:20

Hej tak for alt info, som sagt har jeg styr på det meste.. Dog udover lovgivnibgen. Vil dog prøve at kontakte fødevareministeret. Imorgen. Tak for info.:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 14:26
Hej,

Du skal altid opbevare dine produkter efter producentens anvisninger. Eksempelvis, tørt, ved stuetemperatur, væk fra sollys mv.

Der er rigtig mange regler og gebyrer for markedsføring af kosttilskud/sportsprodukter, som er vigtige at sætte sig ind i.

Held og lykke med projektet.

Mvh Kristina Ekman-Nielsen
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)