hej alle aminoner, jeg skal til at sælge kosttilskud, sku høre om i kender reglerne for obevaring ? er der bestemete temperatur forhold der skal overholdes ? |
Higherlevels:hej alle aminoner, jeg skal til at sælge kosttilskud, sku høre om i kender reglerne for obevaring ? er der bestemete temperatur forhold der skal overholdes ?
Du må meget undskylde, men jeg tænker lidt sådan: "Gider manden overhovedet selv sætte sig ind i tingene eller vil han bare gå på Amino og få svar på alting og lave så lidt som muligt selv?"
Når vi har besvaret det spørgsmål, så vil der komme tusindvis flere i samme stil, men hvor problemstillingen måske er: Hvor kan jeg købe kosttilskud henne? Hvad sælger bedst? Hvad må man skrive? Hvor længe kan det holde sig? Hvor finder man kunderne?
Helt ærligt, så synes jeg det er en ommer.
Hvis du gerne vil ind i business, men ikke ved en kæft om det, så undersøg i det mindste så meget som muligt selv, inden du bare skyder med spredehagl på et offentligt forum. Det ville ikke mindst også styrke dit omdømme, at folk fornemmer at du sætter dig selv ind i sagen, før du stiller spørgsmål.
Det er helt legitimt at stille spørgsmål og vi er her for at hjælpe hinanden, men vi bør også selv sætte os så godt som muligt ind i tingene først og forsøge at undersøge selv, inden vi bare spørger om dette og hint.
Hvis jeg stod i din situation, så ville jeg først undersøge, hvilke kosttilskud jeg ville sælge og kontakte diverse leverandører på det. Herefter ville jeg undersøge de danske sundhedsmyndigheder og sikre at jeg kunne leve op til gældende lovgivning omkring uddannelse, opbevaring etc forbundet med salg af kosttilskud. Endelig ville jeg da også spørge leverandørerne, da de jo gladeligt deler ud af deres viden - de skal jo leve af deres salg til dig og andre.
Så op med ærmerne og se at komme igang med at lave dit forarbejde!