Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan min webshop betales? Mdr. Kvar. eller årligt..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser og læser om alle jeres spørgsmål til en webshop.. Men jeg kan sq ikke finde ud af om jeg har forstået det rigtigt..
Jeg har brug for en webshop der skal kunne rumme 50+ enheder indenfor tøj, sko og accessories.
Jeg har selv tegnet op på papir, hvordan mine ønsker til min webshop ser ud, men nu spørger jeg..

Kan jeg ikke nøjes med at betaler et engangsbeløb også er webshoppen betalt for oprettelse, opsætning osv.?  + domæne og dankort omkostningerne selvfølgelig..
Eller er jeg "tvunget" til at betale en mdr./kvartal/årligt gebyr.?

Åh, jeg kan ikke finde ud af det.. :) Haha..

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:53

Du kan f.eks. oprette en gratis webshop med prestashop. Og så betale kvartal til dankort omkostningerne.

Mvh Kim

Tilmeldt 10. Oct 13
Skrevet kl. 21:07

Med er det så ikke kun ét design man kan vælge, Kim Hansen?
Jeg har jo tegnet og tænkt mig min webshop, som jeg gerne vil have den ser ud - det kan jeg ikke få så?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:10

Jujse:

Med er det så ikke kun ét design man kan vælge, Kim Hansen?
Jeg har jo tegnet og tænkt mig min webshop, som jeg gerne vil have den ser ud - det kan jeg ikke få så?

Du kan lave den lige som du vil have den.. Det er spørgsmål om pengepungen Smile

Der findes rigtig mange "færdig lavet" designs til PrestaShop som kan erhverves for ganske lidt.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 10. Oct 13
Skrevet kl. 21:29

Okay, men der leder jeg nok efter en, der kan lave mit personlige..

Én som kan lave det hele samlet..

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:47

Hej Jujse,

Hvis du skal have lavet en personlig webshop, med dit helt eget design, som er tegnet på et papir kan det godt komme til, at løbe op i mange penge. Det er naturligvis også et rigtig flot produkt, du står tilbage med, hvis du altså har ressourcerne. 

Vi kan sagtens tilbyde at sætte din webshop op, med dit eget tema, vi vil dog anbefale at vi fællesskab, kigger på nogle færdiglavede temaer, og ser om der ikke er nogle, som passer dine behov. Man kan altid rette i det.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på Emil@simpelmedia, eller privat besked hvis du er interesseret.

Tilmeldt 10. Oct 13
Skrevet kl. 22:11

Hej Emil

Tak for dit svar.. :) Kunne godt være en mulighed!

Men problemet er jo lidt, at jeg ikke kan se alle de færdiglavede designs..? Eller kan jeg?
(Det skal lige siges at jeg ikke er moms og CVR registreret endnu)

Hvad vil du tro af pris? Jeg kan sagtens sende dig et eksempel også kan du vurdere derfra?
Opsætninger er nok ikke meget anderledes end andre webshoppe, men det er farvemæssigt og design jeg stiller efter, da det jo skal afspejle mig og mine varer!

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 22:31
Hej Jujse,

Der findes heldigvis masser af løsninger hvor du ikke bliver bundet af et månedligt/årligt beløb, selv også for en betalingsgateway.

Vi leverer selv overnævnte løsninger og det lige nu til en rigtig favorabel pris.

Hvis du gerne vil vide lidt mere, så må du gerne sende os en mail på info@49brands.com og så ser vi hvad vi kan flette sammen til dig.
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:45

Hej igen,

Vi vil finde det design, som vi finder mest passende til din situation.

Prisen vil jeg hellere tage over email eller telefon, men vi ligger normalt under de 2000,-. 

Det er vigtigt for os, at din webshop fremstår præcis som du vil have den, og derfor så stopper vi ikke før, du har den webshop som du havde i tankerne. Vi yder support hver dag fra 09:00 - 20:00, også i weekender, så du skal ikke være bekymret for ikke, at kunne komme i kontakt med os.

Når vi har fundet et design, vil vi naturligvis fremvise det inden.

Du kan altid kontakte mig over Emil@simpelmedia.dk, eller privat besked her.

Med venlig hilsen Emil Christoffersen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)