og igen - ring til fedex og hør dem hvad beløbet er. Det kan være det slet ikke er moms, selvom de skriver det som ex moms m.m. Det er også muligt de har troet det var personlig import og ikke til virksomhed, og derfor opkræver momsen - men ring til dem - de ved det jo |
Ravn:NIFTY BY NEHL:Måske du skal læse det igen. Jeg skriver en momsregning og at det jo er 100 % moms... Er du uenig i det?
Dette var hvad du skrev.: Momssatsen? Det er jo 100 % moms...?!)
ud fra det du skrev er det umuligt for os andre at gætte hvad du mener. Havde du skrev " jeg har fået en regning på kun momsbeløbet", så ville det være til at forstå!
Ifølge dig selv ved du åbenbart en del om import beklager hvis jeg tog fejl, Men hvorfor er det så lige du ikke har undret dig over at du fik en moms regning fra FedEx? Du burde jo vide at den ikke skulle komme fra dem men fra SKAT !
Hilsen
Ravn The Douchbag
Jeg kopierer lige min egen formulering ind igen. Så kan du se, at jeg skriver MOMSREGNING, hvilket i mit univers er en regning på moms. På REN moms. 100 % moms..
"Første gang jeg fik en momsregning (varer købt i Kina) var den fra FedEx (den har jeg stadig bøvl med at bogføre i Billys Billing... Momssatsen? Det er jo 100 % moms...?!)"
Men tak for ordduellen - og den fine stjerne ;)