Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg håber i vil bruge bare 2 minutter på at skrive noget feedback til min hjemmeside: nikweb.dk.
Jeg sælger hjemmesider og websupport til mindre virksomheder og privatpersoner, og derfor skal min egen helst være i orden. 

Så er der nogle gode/dårlige elementer. Noget jeg burde fjerne/tilføje eller har i gode råd til ændringer. 

På forhånd mange tak 

Mvh Niklas Andersen :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:26

Vi vi vi vi, men hvem er vi?

Der står kun dit navn under "Om NikWeb" :)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

Hej Christoffer

Mange tak for det.

Du har helt ret. Jeg har på et tidspunkt haft en partner til at hjælpe mig med nogle opgaver, men jeg burde nok ændre det tilbage, da jeg på nuværende tidspunkt kører det selv.

Mvh Niklas Andersen

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:35

Det bedst at have "jeg" eller dig selv i omtale :-)

Også eventuelt skrive at hvis du får for meget at se til, eller en stor opgave, så det muligt for dig at kontakte diverse freelance partnere or so :-)

- Ved ikke om du har venner/bekendte der kan hjælpe til, men det ses tit at man så lige hiver en bekendt indover design/logo mm. også er han med på det projekt :-)

Det virker mere "sikkert" at du så skriver noget ala ovenstående :-)

Fin side ellers.
Held og lykke :-)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen 

Endnu en gang tak!
Jeg er helt enig i de punkter du skriver og det må jeg hellere få ændret. Det er også en rigtig god idé at skrive, at jeg ved større opgaver kontakter freelance partnere, da jeg netop vil gøre det, hvis situationen opstår. 

Glad for at høre, at du ellers kan lide den. 

Held og lykke til dig også :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Hej igen! 

Jeg har fået ændret de mange vi, vores, os etc. til mit, min og jeg. - Håber jeg fik dem alle med

Men er der ellers nogle andre kommentarer? - Ris & Ros modtages gerne!

Får i lyst til at købe en webløsning når I ser min hjemmeside? :)

Mvh
Niklas Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:37

Hej Niklas

Du skal i hvert fald have fjernet din søg og kontakt ikoner på forsiden da de ligger halvt bag din slider ;)

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:45

Hej Niklas,

Eventuelt tjek http://nikweb.dk/cases/, der er en del fejl med hensyn til "Vi", nu når du bruger "Jeg" på resten af siden.

Ellers udmærket arbejde, dog synes jeg at din header for rodet, eventuelt ryk noget, måske dit facebook plugin.

Mvh Emil Christoffersen

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 20:00

Hej Niklas,

Min kommentar er godt nok ikke så meget til din egen hjemmeside, men en ting der faldt mig meget ind, var at på alle dine referencer er der brugt et baggrundsbillede der ikke dækker hele baggrunden hvis du har en full-hd eller højere opløsning skærm. 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:29

Lidt hurtigt feedback.

Ikonerne med "få en hjemmesiden", "anbefal" og "se hvad folk..." på forsiden ser forkerte ud for mig, jeg kan ikke læse hele "indholdet" i dem da billederne for store til firkanterne (håber du forstår).

På din "om side" synes jeg du skal fjerne mellemrum i din adresse da det ser lidt klodset ud lige nu. Og under udvalgte cases ville jeg ændre teksten i den første så den ikke nævner det som jeres første projekt og at en musiklærer er glad for resultatet, skriv i stedet at det var et større projekt og kunden var tilfreds med resultatet.

Flot side ellers.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)