Jeg håber i vil bruge bare 2 minutter på at skrive noget feedback til min hjemmeside: nikweb.dk. Jeg sælger hjemmesider og websupport til mindre virksomheder og privatpersoner, og derfor skal min egen helst være i orden.
Så er der nogle gode/dårlige elementer. Noget jeg burde fjerne/tilføje eller har i gode råd til ændringer.
Du har helt ret. Jeg har på et tidspunkt haft en partner til at hjælpe mig med nogle opgaver, men jeg burde nok ændre det tilbage, da jeg på nuværende tidspunkt kører det selv.
Det bedst at have "jeg" eller dig selv i omtale :-)
Også eventuelt skrive at hvis du får for meget at se til, eller en stor opgave, så det muligt for dig at kontakte diversefreelance partnere or so :-)
- Ved ikke om du har venner/bekendte der kan hjælpe til, men det ses tit at man så lige hiver en bekendt indover design/logo mm. også er han med på det projekt :-)
Det virker mere "sikkert" at du så skriver noget ala ovenstående :-)
Endnu en gang tak! Jeg er helt enig i de punkter du skriver og det må jeg hellere få ændret. Det er også en rigtig god idé at skrive, at jeg ved større opgaver kontakter freelance partnere, da jeg netop vil gøre det, hvis situationen opstår.
Min kommentar er godt nok ikke så meget til din egen hjemmeside, men en ting der faldt mig meget ind, var at på alle dine referencer er der brugt et baggrundsbillede der ikke dækker hele baggrunden hvis du har en full-hd eller højere opløsning skærm.
Ikonerne med "få en hjemmesiden", "anbefal" og "se hvad folk..." på forsiden ser forkerte ud for mig, jeg kan ikke læse hele "indholdet" i dem da billederne for store til firkanterne (håber du forstår).
På din "om side" synes jeg du skal fjerne mellemrum i din adresse da det ser lidt klodset ud lige nu. Og under udvalgte cases ville jeg ændre teksten i den første så den ikke nævner det som jeres første projekt og at en musiklærer er glad for resultatet, skriv i stedet at det var et større projekt og kunden var tilfreds med resultatet.