Du skal i hvert fald have fjernet din søg og kontakt ikoner på forsiden da de ligger halvt bag din slider ;)
Hej Nicky
Tak fordi du ville bruge lidt tid på det. Det lyder dog ikke så godt, men det er jo derfor jeg gør det, netop for at finde disse fejl. Hvilken browser anvender du ?
Eventuelt tjek http://nikweb.dk/cases/, der er en del fejl med hensyn til "Vi", nu når du bruger "Jeg" på resten af siden.
Ellers udmærket arbejde, dog synes jeg at din header for rodet, eventuelt ryk noget, måske dit facebook plugin.
Mvh Emil Christoffersen
Hej Emil
Mange tak for dit svar! :)
Jeg kan da godt se, at der var mange "Vi" - det var lige en smutter. Men har netop rettet det.
Tak for din positive feedback - Angående facebook-pluginet, har du et godt forslag til at placere den et andet sted, da jeg godt selv kan se, at det bliver lidt rodet? :)
Min kommentar er godt nok ikke så meget til din egen hjemmeside, men en ting der faldt mig meget ind, var at på alle dine referencer er der brugt et baggrundsbillede der ikke dækker hele baggrunden hvis du har en full-hd eller højere opløsning skærm.
Hejsa,
Ja det har du helt ret i. Det må jeg hellere lige få kigget på, da det tydeligvis ikke er pænt at se på.
Jeg har ikke selv lagt mærke til det, da jeg selv arbejder på en mindre skærm, så derfor er det jo fantastisk, at der er så mange, der vil hjælpe mig :)
Ikonerne med "få en hjemmesiden", "anbefal" og "se hvad folk..." på forsiden ser forkerte ud for mig, jeg kan ikke læse hele "indholdet" i dem da billederne for store til firkanterne (håber du forstår).
På din "om side" synes jeg du skal fjerne mellemrum i din adresse da det ser lidt klodset ud lige nu. Og under udvalgte cases ville jeg ændre teksten i den første så den ikke nævner det som jeres første projekt og at en musiklærer er glad for resultatet, skriv i stedet at det var et større projekt og kunden var tilfreds med resultatet.
Flot side ellers.
Hej Jakob
Mange tak for svaret! Det er fantastisk, at folk vil bruge tid på at give feedback. Man får rette nogle "dumme" fejl, som man ikke selv har lagt mærke til, hvilket er rigtig godt!
Jeg kan sagtes forstå det du siger! - Det må jeg hellere lige få kigget på. Tror desværre bare, at mit tema har beskåret det store billede i slideren ned til de små firkanter, så det skal jeg lige have kigget på.
Adressen har jeg fået rettet op på, og det samme har jeg med min reference :)
Der er blevet ændret en del og jeg håber ikke de nævnte fejl forekommer mere. - Det er fantastisk, at folk vil hjælpe. Man ser typisk ikke selv fejlene, og på denne måde har jeg fået ændret nogle ting, der kan irritere en mulig kunde. - Nu kan jeg forhåbentlig få mit budskab ud på en bedre måde.
Fortsat feedback tages glædeligt i mod :)
Håber i alle får en fortsat god dag - Held og lykke til alle fremover!