Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en hjemmeside (Pris)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Både for din egen skyld, og for at hjælpe dem som du gerne vil have til at komme med et prisestimat, så bør du udarbejde en kravspecifikation. På den måde ved både du og leverandøren præcist hvad der skal gives tilbud på.

I din kravspecifikation skriver du ALT hvad du har af krav og idéer til websitet. Hvad skal det kunne? Hvordan skal det se ud? Hvem er målgruppen? Og husk hele tiden at have i baghovedet, at den person som skal læse kravspecifikationen ikke nødvendigvis har noget forhåndskendskab til dit projekt. Så sørg også for at få de ting skrevet ned som du måske selv tager for givet.

Har du eksempler på andre websites med samme funktioner som det du godt kunne tænke dig, så sørg også at få links til disse med - og evt. screendumps. Desto mere sikker en leverandør er på hvad du vil have lavet, desto mere præcis en pris kan han komme med.
Og hvis du kun vil acceptere et decideret tilbud - altså en fast pris - så husk på, at leverandører typisk lægger et sikkerhedsbeløb ind i tilbuddet for at tage højde for uforudsete elementer. Er leverandøren ikke 100% sikker på hvad du vil have lavet, kan dette sikkerhedsbeløb hurtigt udgøre 30-50% af hele tilbudsprisen. Så der kan også være penge at spare ved at have en god og gennemarbejdet kravspecifikation!

Fra Odense
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:10

Det kan vi sagtens klare. Seriøst,enkelt og effektivt og ikke mindst til en rigtig god pris. Det kan godt svare sig at vælge sin udvikle med omhu. Bare så du ikke køber katten i sækken eller bliver skuffet senere når du står med noget der ikke virker og udvikleren er løbet bort med pengene :-) ring på 40536591 og lad os få en snak så skal du se de sider og shops samt systemer vi står bag :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Fra  DAT1 Skrevet kl. 10:52

Hej Kasper,

Som andre også har nævnt, vil det være gavnligt hvis du kunne beskrive lidt mere i detaljer, hvad det er for et system du gerne vil have udviklet, da der er mange ubekendte i det du skriver.

Jeg kan ikke lige se på din profil hvor i landet du befinder dig, men hvis du er i Aarhus-området vil vi gerne mødes med dig til et uforpligtende møde, hvor du kan fortælle lidt om dine behov, og vi kan diskuttere en passende løsning til dig.

Med venlig hilsen

Henrik

DAT1

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:01

Ka93689:
Jeg er igang med at undersøge muligheden for at starte virksomhed, og i den forbindelse søger jeg en pris på en hjemmeside.

Det er mig en gåde at det her ikke er blevet slået op på Freelancer ?. Og endnu mere at det ikke er blevet lukket ned af en moderator ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:16

Michael:
Det er mig en gåde at det her ikke er blevet slået op på Freelancer ?. Og endnu mere at det ikke er blevet lukket ned af en moderator ?

Jeg tror (tror!) at de har vurderet at der ikke nødvendigvis søges en leverandør, men mere general snak om prisen :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)