Min umiddelbare vurdering af et projekt som det vil jeg sige at jeg ville tage ca 10.000 for system-wise, og derefter 5.000 for unikt design opbygget fra bunden og tilpasset siden. Så et slag på tasken vil være i en omegn af 15-20.000. (Der er sikkert andre funktionaliteter som der skal tilknyttes)
Ja, det et også det jeg tænker. Tingene er bestemt mulige, men der skal lægges timer i arbejdet - og da der ofte er nogle andre krav som ikke bliver nævnt, så synes jeg at den pris er et godt udgangspunkt. Men skal dog ALTID være forberedt på at det bliver 33% dyrere da min erfaring er at kunder ofte kommer med nogle ekstra ting/funktionaliteter og så ender prisen lidt højre.
Alternativt er at du skriver ALT (som i alt alt) ned i forhold til hvordan det skal være, og så vil du kunne få en præcis pris på et sådan projekt.
Hej. Kan du ikke skrive en lidt mere prcis besked om hvad du nsker at få lavet, så er der en mulighed for at vi kan presse dig ind til en fornuftig pris.
Ud over de de features som er nævnt øverst, skal det være muligt at booke en tid hos de profiler som kunderne kan oprettet og derigennem skal der muligvis være mulighed for betale for denne tid via hjemmesiden.