Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en hjemmeside (Pris)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at undersøge muligheden for at starte virksomhed, og i den forbindelse søger jeg en pris på en hjemmeside.

Den skal indeholde følgende:

- Mulighed for at oprette profiler (kunder og leverandører)

- Rating af profiler, og i forlængelse heraf, toplister.

- Kalender og bookingsystem tilknyttet profilerne

- Mulighed for at søge blandt profilerne.

Hjemmesiden skal dog ikke indeholde betalingssytem.

Håber at høre fra jer.

Mvh Kasper

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:30

Min umiddelbare vurdering af et projekt som det vil jeg sige at jeg ville tage ca 10.000 for system-wise, og derefter 5.000 for unikt design opbygget fra bunden og tilpasset siden. Så et slag på tasken vil være i en omegn af 15-20.000. (Der er sikkert andre funktionaliteter som der skal tilknyttes)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Det lyder som en god platform for et godt projekt, men det ligger også i den dyre ende.
Det kommer som minimum op på det, der nævnes ovenfor.

Mvh Niklas Andersen

(Ejer og webudvikler nikweb.dk)

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:37

Niklas Andersen:

Det lyder som en god platform for et godt projekt, men det ligger også i den dyre ende.
Det kommer som minimum op på det, der nævnes ovenfor.

Mvh Niklas Andersen

(Ejer og webudvikler nikweb.dk)

Ja, det et også det jeg tænker. Tingene er bestemt mulige, men der skal lægges timer i arbejdet - og da der ofte er nogle andre krav som ikke bliver nævnt, så synes jeg at den pris er et godt udgangspunkt. Men skal dog ALTID være forberedt på at det bliver 33% dyrere da min erfaring er at kunder ofte kommer med nogle ekstra ting/funktionaliteter og så ender prisen lidt højre.

Alternativt er at du skriver ALT (som i alt alt) ned i forhold til hvordan det skal være, og så vil du kunne få en præcis pris på et sådan projekt.

Tilmeldt 8. Nov 13
Skrevet kl. 14:26

Tak for jeres svar.

Jeg har lige et ekstra spørgsmål. Hvad tror I det vil koste at tilføje et betalingssystem, hvor der kan betales med dankort osv.?

mvh Kasper

Fra Odense
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:09

Hej. Kan du ikke skrive en lidt mere prcis besked om hvad du nsker at få lavet, så er der en mulighed for at vi kan presse dig ind til en fornuftig pris.

Hilsen Jan

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 15:43

Hej kasper

300 kr om mdr plus moms men mdr afregning ikke noget med 300 x 12 plus moms på en gang skriv migen sms hvis det er noget 3028899

michael 

Tilmeldt 8. Nov 13
Skrevet kl. 16:00

Hej Jan

Ud over de de features som er nævnt øverst, skal det være muligt at booke en tid hos de profiler som kunderne kan oprettet og derigennem skal der muligvis være mulighed for betale for denne tid via hjemmesiden.

mvh Kasper

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 16:02
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11

Hej Kasper, 

Jeg kender en software ingeniør, som netop er færdig uddannet og som mangler arbejde.

Han er i stand til at lave en hjemmeside, som skal indeholde de funktioner du efterspørger til en fornuftig pris. 

Hvis du synes det lyder interessant så send mig en mail på sebastiankaae@gmail.com og så kan vi lave dig et konkret tilbud.

Mvh. Sebastian Kaae 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)