Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til spændende igangværende projekt.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Buch

Tak for dit svar og tak for tips.

Hvornår har du så planer om at søge på amino kapital hvis jeg må spørger?
I opstarten eller når du har omsætning og har lavet proof of concept?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:21

Hej Nicky

Der skal søges kapital før opstarten da jeg ikke kommer ret langt for egne kroner.

Jeg kan IKKE give en dato, da dette projekt kræver en ændring af nuværende lovgivning, så det skal jeg lige overtale miljøminister Ida Auken til at gøre, mener selv jeg har ret gode argumenter til det, men om hun er enig i det er en helt anden sag.

Jeg samarbejder med flere kilder, blandt andet mit lokale erhvervsråd, vækstfonden og en super god sparringspartner der giver mig rigtig gode og brugbare råd.

Som skrevet til dig fra anden side, så kig GRUNDIGT på sdti.dk ..... kan du overbevise dem om din ide, så er der mange døre der åbner sig for dig.

EDIT:

UPS http://www.sdti.dk anbefalingen var i en anden tråd, men gør brug af det link, om ikke andet så vil du lære MEGET af at gå til dem.

Venligst

René Buch

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 21:44

Hej Hr. Buch

Tak for alle dine råd.

Jeg har bare den forståelse at finde kapital før opstart på Amino kapital er meget svært?
Selvfølgelige hvis man har en utrolig go ide kan det muligvis lade sig gøre.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 01:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicky

Intet i denne vreden er mere svært end at få lovlig adgang til andre folks penge.

Derfor gælder det om at være så godt forberedt som muligt før du tager kontakt til pengefolk, udnyt de muligheder du har omkring dine lokale kontakter, her i min kommune har de et ganske godt erhvervsråd, som heller end gerne vil hjælpe mig med de udfordringer jeg står overfor, det på trods af det er ret gode penge at tjene på den ide jeg går rundt med, jeg vil ikke afsløre mere end jeg har gjort på nuværende tidspunkt om hvad det er jeg roder med, men et er sikkert - der vil komme en hel del medie omtale af det når det går i gang - jeg er overbevist om de slet ikke kan lade være ha ha.

Søg efter sparringspartner som du føler du kan have tillid til, og del din ide med dem, det behøver ikke være fremlæggelse af hele ideen, bare kernen i det, og få alt den info ud af dem som du kan, det er stort set lige meget hvad branche de arbejder med, da forretning er forretning, så er alt ens på det område, med udvikling, koncept beskrivelse, opbygning af strukturen, dine personlige egenskaber, dine mål på kort og langt sigt, hvor er du om 1 år og om 3 år.

Der findes en del muligheder blandt andet her på Amino, hvor du kan få gratis og fortrolig rådgivning, eller gratis revisor hjælp, da det kan være ret kringlet at sætte alle tal sammen, så det bliver på den RIGTIGE måde, herunder afskrivning, hensættelse og meget andet, der er stor hjælp at hente ude i det ganske land, som ofte bare er et par taster væk, så det er bare at klø på, jeg ved min kommune har meget fokus på at hjælpe nye virksomheder frem, desuden er der muligheder gennem div. offentlige hjælpeforanstaltninger hvis du eks. påtænker et eksport produkt.

når man er på vej frem med sin ide gælder det i mine øjne om at gøre brug af den hjælp man kan få, om det er venner, familie, offentlige muligheder eller sparringspartner du gør brug af eller dem ALLE, så er der store kompetencer at hente ind, da vi som "små nye grønne mænd" ikke ved alt og derfor har behov for denne rådgivning eller hjælp.

Det er bare at klø på og give den alt hvad rammer og tøj kan holde og tro på det nok skal lykkes og så plejer det også at ske for selv den mest sære ide, hvem tænkte i sin tid på hvor stor opfindelsen, af de plaststykker der sidder for enden af alle snørebånd ville blive - sådan et kæmpe hit - du kan jo ikke opdrive snørebånd uden denne dims, der er endda patent på den, så det er noget at en guldgruppe .... hvem ved om det også kan ske med lige din ide? ... det vil du kun finde ud af hvis du gør hvad du kan få at få den i gang.

Håber du får lidt glæde af dette - held og lykke

Venligst

René Buch

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 14:16

Hej Hr. Buch

Igen mange tak for dit svar og mange tak for alle tips.

Held og lykke med dit projekt også (:

Mvh Nicky

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 14:23
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:47

Hej Nicky

Selv tak, men tag og læs det link fra Steffen - det er vildt godt og det har lært mig nye ting

Venligst

René Buch

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 16:24

Hej SteffenM

Tak for dit svar og link.

Spændende, Det vil jeg lige få kiggede på det også kommer der sikkert nogen opfølgende spørgsmål.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 16:37

Hej Hr. Buck

Tak. det skal jeg nok lige få kiggede på. (;

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)