Hej Amino'er
Så er det blevet min tur til at søge efter en partner til mit igangværende projekt.
Kort beskrivelse:
En software platform som skaber og styre webshops for fysiske butikker uden besvær.
En platform som skaber store produkt fyldte professionelle webshops med få klik.
Beskrivelse:
Projektet er en større IT software platform.
Systemet er udbygget på nogen af de bedste forretningsmodeller fra andre virksomheder.
I systemet bliver der oprettet mange webshops som alle styres fra dette software.
Systemet og alle webshops er tilkoblet til et hoved lager.
Hver webshop bliver givet ud til fysiske butikker i DK i en niche.
Hver butik vælger selv hvilke produkter de vil sælge fra hoved lageret på deres webshop.
I systemet bliver alt klaret så webshop ejeren kun skal bruge sin energi på at sælge.
Også kan systemet en masse andet smart jeg ikke vil komme ind på her men projektet har stort potentiale.
Hvem er jeg:
Jeg hedder Nicky, er 23 år og bor på Frederiksberg.
Jeg er uddannet inden for IT. Mine kvaliteter findes i: drift, kundepleje, salg, innovative ideér.
Jeg har stor interesse inden for iværksætteri og primær indenfor software projekter.
Jeg vil gerne uddybe og fortælle mere om mig selv til interesserede.
Jeg søger en partner eller team:
Der kan bidrage både tidsmæssigt og økonomisk i dette projekt.
Du skal have vis erfaring inden for iværksætteri og gerne har/haft flere succesfulde virksomheder.
Du besidder en masse energi og brænder for hvad du laver.
Du har normal eller større forståelse for IT.
Det skal nævnes at softwaren forventes af være færdig i december og herefter klar til at gå i luften.
Demo af softwaren kan fremvises ved potentielle interesserede.
Hvis du er interesseret i at høre mere så skriv endelig.
Mvh Nicky