Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til spændende igangværende projekt.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Så er det blevet min tur til at søge efter en partner til mit igangværende projekt.

Kort beskrivelse:
En software platform som skaber og styre webshops for fysiske butikker uden besvær.
En platform som skaber store produkt fyldte professionelle webshops med få klik.

Beskrivelse:
Projektet er en større IT software platform.
Systemet er udbygget på nogen af de bedste forretningsmodeller fra andre virksomheder.
I systemet bliver der oprettet mange webshops som alle styres fra dette software.
Systemet og alle webshops er tilkoblet til et hoved lager.
Hver webshop bliver givet ud til fysiske butikker i DK i en niche.
Hver butik vælger selv hvilke produkter de vil sælge fra hoved lageret på deres webshop.
I systemet bliver alt klaret så webshop ejeren kun skal bruge sin energi på at sælge.
Også kan systemet en masse andet smart jeg ikke vil komme ind på her men projektet har stort potentiale.

Hvem er jeg:
Jeg hedder Nicky, er 23 år og bor på Frederiksberg.
Jeg er uddannet inden for IT. Mine kvaliteter findes i: drift, kundepleje, salg, innovative ideér.
Jeg har stor interesse inden for iværksætteri og primær indenfor software projekter.
Jeg vil gerne uddybe og fortælle mere om mig selv til interesserede.

Jeg søger en partner eller team:
Der kan bidrage både tidsmæssigt og økonomisk i dette projekt.
Du skal have vis erfaring inden for iværksætteri og gerne har/haft flere succesfulde virksomheder.
Du besidder en masse energi og brænder for hvad du laver.
Du har normal eller større forståelse for IT.

Det skal nævnes at softwaren forventes af være færdig i december og herefter klar til at gå i luften.

Demo af softwaren kan fremvises ved potentielle interesserede.

Hvis du er interesseret i at høre mere så skriv endelig.

Mvh Nicky

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:59

Jeg skal ikke afvise at du kan finde en partner via denne tråd, men ellers står de nærmest i kø for det rigtige projekt på Amino Kapital, som du kan finde her på det samme site....

God fornøjelse med jagten

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 11:26

Hej Jan

Tak for dit svar.

Jeg har faktisk kiggede lidt på amino kapital, men som jeg læser om det i debatterne så skal man ofte have et projekt hvor der allerede er omsætning for at være heldig at få et svar fra investorerne?

Har du nogen erfaringer med dette?

Hvad siger i andre? og hvilke måde synes i er bedst at søge efter en partner? Debatten? Amino Kapital? Andet?

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:31

Jeg synes at det er rigtigt fint at du har oprettet tråden er i forummet, fordi det kan måske være at den rette ser denne post. Men så synes jeg samtidigt at du skal oprette den på amino kapital og så skrive at du har gjort dette i indlæget. Så kan potentielle interesserede jo finde den er, og så har de allerede fået lidt et "sneak peak" på det her. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 12:22

Hej DrupalEksperten

Tak for dit svar.

Det kunne være jeg skulle prøve det.

Andre som har erfaringer om det er Amino kapital vejen jeg skal gå efter en partner når projektet ikke har omsætning endnu?

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicky:

Hej DrupalEksperten

Tak for dit svar.

Det kunne være jeg skulle prøve det.

Andre som har erfaringer om det er Amino kapital vejen jeg skal gå efter en partner når projektet ikke har omsætning endnu?

Jeg tror der er delte erfaringer med det. Det du skal huske på er at hvis idéen er god - så er der altid en investor. Derudover så er det vigtigt at du til eventuelle interesserede kan give dem ikke blot lidt informationer om hvad du tænker og din ide er, men hvordan DU vil gøre det til en succes. Så alt hvad du har i tankerne skal du skrive ned. Ikke blot software-wise, men også indtægstmæssigt samt hvorfor det præcis er den perfekte idé.

Men held og lykke med det, håber på det bedste for dig :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:28

Hej Nicky

Jeg overvejer selv kraftigt at forsøge mig med Amino Kapital. Både for kapitalens skyld, men også for at finde en partner, da jeg ikke har haft succes med at søge en partner via forum.

Så hvis du får det gjort må du meget gerne skrive om dine erfaringer. Hvis ikke der kommer en masse svar på din efterspørgelse.

mvh

Tue

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 13:56

Hej DrupalEksperten

Tak for dit svar.

Jeg tror du har helt ret, har også forretningsplanen på plads og det hele (:

Mange tak og i lige måde til dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 14:01

Hej Tue

Tak for dit svar.

Ja for pokker, jeg kan godt huske at jeg så dit opslag.
Det er også et spændende anderledes projekt du har gang i, så kan godt forstå hvis du har endnu sværere end mig med at finde en partner.

Har du prøvet andet end via forumet? fx kontaktet folk i branchen?

Det skal jeg nok.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:33

Hej Nicky

Jeg mener du roligt kan bruge en del kræfter på Amino Kapital, for sæt nu du lige rammer ind i den rette person eller gruppe, så er det jo klart tiden værd, og lykkes det ikke gennem Amino Kapital, så har du helt sikkert lært noget af det, blandt andet at fremlægge dit projekt, lave forretningsplan, husk der i denne forretningsplan skal være en 1 side oversigt, der rummer alle væsentlige dele af dit koncept, kan kalde det for den GODBID der skal lokke en investor til at læse hele din forretningsplan.

Personligt forventer jeg at finde en del af den kapital jeg skal bruge til mit projekt gennem Amino Kapital, efter at der er en anden kilde der har godkendt og vist interesse for mit projekt, mit problem er beløbets størrelse - det er ikke for en lomme investor Wink

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)