Da der er kommet 3 bud på min freelancer opgave i udbud, og det kun fra nu af er plus'ere der kan byde ind på den, vil jeg lige give ikke plussere mulighed for også at komme med et bud her igennem. Nuværende bud ligger fra 4000 til 7500kr
Beskrivelse af opgave:
Hejsa.
På lørdag har vi et setup med en engelsktalene vært, en ung mor med en baby der skal agere på videoen og 3 pusleseler der skal præsenteres på videoen. Den må ikke vare længere end 2-4 min. og vi mangler dig med det rette film/lyd udstyr der vil komme et par timer og lave dette for os. Også gerne redigeringsarbejdet, men ikke et must.
Er du en haj til at lave videoer og kan du på lørdag, så giv mig et bud på hvad det skal koste. Det tager alt fra 1-3 timer... så jeg vil enten bede om en timepris pr. påbegyndt time, eller en samlet pris uanset tidsforbrug indenfor de 3 timer. inkl. og eksklusiv redigeringsarbejde.
Vi har selv lavet den første men er ikke tilfredse... Videoen skal fremvises på et internationalt site hvor især USA, UK, Can, Aus, er seere. Vi søger bestemt en med kreativ sans som kan forstå at finde den rette baggrundsmusik, den rette vinkel og få det til at fremstå så vi ikke bliver glemt!
Den kontakt vi havde i går aftes er hoppet fra pga. travlhed.
Er der nogen som helst - med et kamera og kreativ sans - der ikke er optaget lørdag evt. anden dag, så vi kan få lavet den video og rejst nogle fundings =)
Kl 8 til ca. 10 men hvad er prisen? Fik lige et bud pr sms på 1500 kr for optagelse, redigering og 3 eksempler af film på 2-4 min. hver. som jeg faktisk accepterede, så medmindre han selv aflyser, så er det kun fair at gennemføre med ham.
Vender lige tilbage efter imorgen, for lykkes det ikke med den nuværende, har vi brug for en til onsdag.