Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan undgår jeg duplicate content

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg laver mad ud af huset, helstegt pattegris osv.
Jeg har en super god samarbejds partner som sælger rigtigt meget af mit mad. Hun har og vil gerne have alle de menuer jeg har på min side så hun også kan sælge dem. Det har jeg det helt ok med, og det fungerer rigtigt godt. Men jeg er lidt nervøs for at få problemer pga. dublicate content. Da det jo er det samme som jeg har på min side hun ligger ud.
Er der en måde jeg kan undgå duplicate content? Er det tilfældigt om det er hende eller mig der får det? Og hvad kan konsekvenserne være ved det?
Håber der er nogen der er friske på at hjælpe mig.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:00

Det letteste vil vel være at omskrive dem :-)

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 16:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har bevidst haft dublicate content på alle mine sider og de topper på google, prøv f.eks weddingdeluxe eller aupairagency eller aupairs.se 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 17:07

Hvis det ikke skal opdateres for ofte, kan i bruge billeder i stedet for tekst.

Søgebotterne kan jo ikke læse.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

findaupair-findaupair.dk:

Jeg har bevidst haft dublicate content på alle mine sider og de topper på google, prøv f.eks weddingdeluxe eller aupairagency eller aupairs.se 

Har du et eksempel eller to for aupairs.se - altså søgninger, hvor du ranker? Jeg kan ikke finde noget på google.se fra dig, men jeg søger jo nok på det forkerte. Bedste resultat på google.se er på søgningen "aupairs Sverige", hvor du er placeret nederst på side 2 på en upersonlig søgning. Det er du så i øvrigt med aupairagency.dk/index.php?lang=swe

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

findaupair-findaupair.dk:

Wink Og hvad har det givet dig af gode resultater og kan du nævne nogle placeringer på Google, og på hvilke søgninger har du opnået dine resultater ?

For hvis det forholder sig som du nævner går du imod alt teori omkring dette.

Spændende ???? Wink

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

aupairs.se har været aktiv i et par uger så man kan ikke forvente at den topper på en dag, men det skal nok komme:)og den er ikke optimeret som aupairagency.dk, så bare vent drenge.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 14:06

Hej,

Jeg ville også vælge at opskrive det for at sikre at der ikke opnås dublicate content.

Udover dette så kan du/i bruge dette link http://www.siteliner.com/ til at checke dit eget site (internt) for dublicate content - jeg syntes at det er et rigtig godt og GRATIS værktøj.

//Martin Friis Guldborg

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:31

Jeg ser to muligheder:

1.) Omskriv menuer/tekster

2.) Lav et png/jpg til din samarbejdspartner med indholdet på (Google kan pt. ikke læse tekst som er en del af et billede)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)