Jeg har en evig diskussion med min chef. Jeg vil gerne køre nogle kampagner og ekstraordinære tilbud i webshoppen, men bliver hele tiden mødt med: "Du skal bare komme med et godt argument til den kunde, der kommer ind i butikken og undrer sig over at han kunne være blevet derhjemme og ikke blive våd i regnen og fået den samme cd billigere!!". Hvad siger de kloge? |
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål for at være ærlig.. Du vil gerne køre kampagner i en webshop, men du skal overbevise folk om at de skal handle i butikken? Hvilket ben står du på? :D
Hvis du står i en butik, så noget af det din chef mener er måske, at du skal give kunden et indtryk af at han køber en dyrere cd, men får mere for pengene. Hvis han var blevet derhjemme, så ville han ikke få den gode "know-how" ekspedienten har omkring cd'en, eller den gode kundeservice og det gode smil. Når man går ud i en butik, så kan det godt være man giver lidt mere for et fjernsyn, men man forventer dælme også at ekspedienten ved hvad han snakker om. Hvis han var blevet hjemme, ville han bare kigge på et trist webdesign og købe en billig cd - uden personlighed, eller vejledning. Eller hvad? ;)