Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god webshopløsning til de billigste penge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Jeg vil gerne starte en webshop, hvor jeg sælger mange forkellige varer. Jeg starter dog ud med nogle få varer, og dernæst vil så udvide. 

Jeg er helt ny inden for området. 

Jeg søger den bedste, nemmeste men samtidig også billigste løsning. 

Hvad kan i anbefale mig og gerne hvorfor? Smile

Mvh.
Omar

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den billigste måde er uden tvivl at installere eksempelvis magento, prestashop eller lign på dit eget webhotel.

Ved eksempelvis meebox kan du få et webhotel for 10kr i måneden. Så skal du bare installere et system efter eget behov, og så kan du ellers bare køre derud af. Det er nok lettere at vælge et system som dandomains eller lign - men hvis du har mod på at lære lidt så er der mange penge at spare.

Jeg kan eventuelt godt hjælpe dig med installering af et af disse systemer samt installere dansk sprogpakke og lign for et lille beløb. Send mig en PM hvis dette skulle have interesse.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale bricksite.com det er ganske gratis men hvis man skal have betalings løsnininger koster det et par 100 kroner.

Mvh Rasmus

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

omardk:

Jeg vil gerne starte en webshop, hvor jeg sælger mange forkellige varer. Jeg starter dog ud med nogle få varer, og dernæst vil så udvide. 

Jeg er helt ny inden for området. 

Jeg søger den bedste, nemmeste men samtidig også billigste løsning. 

wordpress /woocommerce. igang med design på ca. 60 minutter for 1200 kr. ex. moms årligt.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne! 

Men for at gøre det lidt mere forståeligt.
Så søger jeg noget, hvor jeg der både er design og betalingsløsning.
Altså alt hvad en nybegynder skal bruge

Mvh, Omar 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste er nok Shopify for dig. Det koster ikke noget specielt i opstarten, til gengæld giver du et par % af din omsætning til dem. Så kan du vælge at skifte senere hen, når du er blevet større.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til betalingsløsning - hvad tænker du så?

Hvis du tænker på at kunne modtage Dankort, så kræver det en aftale med NETS/Teller, hvor de skal have diverse dokumenter fra dig. Derudover tager det flere uger før man hører noget fra dem - og så koster det samtidigt 1000kr årligt for denne aftale - men så gælder det KUN dankort og ikke andre betalingskort.

Alternativet er at benytte noget som PayPal som betalingsløsning - og hvis man gør det, så koster det kun gebyret for transaktionen, samt du kan få det op at køre samme dag.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Vi kan tilbyde dig en køre klar Wordpress shop for Kr. 1499,- vi udvikler også Magento og Joomla shops.

Du er meget velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak. du kan evt. trykke på billedet for at se hvad tilbudet indeholder, vi kan selvfølgelig skræddersy det så det passer til dine behov.

Med venlig hilsen Ole K

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)