Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan giver de gratis fragt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har tit lagt mærke til at diverse webshops giver gratis fragt, men uden omdeling via. Post Danmark. Hvordan kan de gøre det?

Jeg sælger varer helt ned til 20 kr, og vil ikke ødelægge en potentiel kundes oplevelse med en for dyr fragt. Hvad kan der gøres?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

intet andet at gøre end at æde fragten selv - sende på billigste måde (uden omdeling men til udleverings sted) og ha den omkostning med i ens pris

vh

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:05

Vi giver også "gratis fragt". Den eneste hage ved det, er at du som min. skal købe for 150,- for at opnå rabatten. Vi tjener selvfølgelig mere på, at folk køber for et større beløb hos os, og derfor har vi "råd" til at give rabatten. Vi kunne også sagtens give gratis fragt selvom folk købte under 150,- til gengæld vil det bare æde for meget af vores fortjeneste, til at det er sjovt.

Har man et en stor webshop, så er det bare god service at give fri fragt, selv ved små beløb. Det er måske kun 100 pakker om året, hvor de taber penge på det. Men det betyder intet, når de tjener på de 10.000 andre pakker de sender ud.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:06

Det vil vel ikke skade min forretning, hvis jeg sender som brev format under 50 gram via. PostDanmark som har en fantastisk service, synes jeg. Hvordan vil kunden se på det?
(Det skal lige siges at varen i dette spørgsmål koster kun 20kr for kunden)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:06

Hej,

Prøv at hent E-pusher Light 3.0 skrevet af Martin Thorborg.

Og slå op på side 24. Der skriver han lidt om, at gratis fragt måske ikke altid er lykken.

Mvh. Kim

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:17

Starter93:
Det vil vel ikke skade min forretning, hvis jeg sender som brev format under 50 gram via. PostDanmark som har en fantastisk service, synes jeg. Hvordan vil kunden se på det?
(Det skal lige siges at varen i dette spørgsmål koster kun 20kr for kunden)

Vi sender selv vores pakker som brev. Der er både fordele og ulemper. Det gode er, at det er billigt. Det dårlige er, at der ingen sporing er på. Så hvis kunden siger pakken ikke er dukket op, så er det svært at modbevise.

Er du sikker på, at dine konkurrenter ikke også bare sender som et brev, hvis det er muligt?

Kunderne er som regel ligeglade med, om det bliver sendt som pakke eller brev. Specielt hvis det er ting til små 20,- Havde jeg købt lidt større ting, og dyrere ting, så vil jeg gerne give lidt ekstra.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:20

@Kim Hansen

Downloadede lige hans e-book, og læste hans side omkring leveringen. Satte nogle tanker i gang, med hensyn til hvordan det med fragten skal ses på. Tak for det Kim Hansen :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:24

Bare helt i orden.

Glad for du kunne bruge det.

Big Smile

Kim

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)