Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man E-mærket på sin webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med at oprette en webshop ;-) 

Men ville høre om der var nogle der vidste noget angående E-mærket, hvordan man kvalificeret sig til at må "bære" E-mærket på sin webshop? 

Håber at der er nogle der kan hjælpe :-) 

Kh. Oliver Hoffmeister

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:51
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:11

Tak :-) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 21:20

Ja, det hele står vist i linket fra Jesper. Ellers skal du ikke tøve med at ringe ind til dem, hvis du har brug for hjælp eller er i tvivl om noget - de er mægtig flinke til at hjælpe dig med at blive godkendt.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 21:38

og hvis du snakker godt for din sag, kan du nemt få 50 % rabat på deres oprettelse gebyr.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:56

Helsekost-online:

og hvis du snakker godt for din sag, kan du nemt få 50 % rabat på deres oprettelse gebyr.

Hvordan det, har du fået det ?

Er der andre som har erfaring med det ?

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 22:11

Nej men jeg har et tilbud i min indbakke jeg kan slå til på hvis jeg har lyst. Men det har jeg ikke.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

oliv1365:

Hej Amino. 

Jeg er igang med at oprette en webshop ;-) 

Men ville høre om der var nogle der vidste noget angående E-mærket, hvordan man kvalificeret sig til at må "bære" E-mærket på sin webshop? 

Håber at der er nogle der kan hjælpe :-) 

Kh. Oliver Hoffmeister

Man ringer til Trustpilot:)

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:59

Hej

Jeg synes du skulle tage og spare pengene til E-mærket i første omgang.

Der er i flere tråde herinde diskuteret E-mærket vs. Trustpilot, og jeg erindrer ikke at have hørt nogle sige at E-mærket virkeligt har tjent sig hjem i via øgede konverteringer.

Jeg synes du skulle kigge på en integration med Trustpilot istedet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:26

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hej

Jeg synes du skulle tage og spare pengene til E-mærket i første omgang.

Der er i flere tråde herinde diskuteret E-mærket vs. Trustpilot, og jeg erindrer ikke at have hørt nogle sige at E-mærket virkeligt har tjent sig hjem i via øgede konverteringer.

Jeg synes du skulle kigge på en integration med Trustpilot istedet.

Ja, begge "produkter" er jo blot lavet med et eneste formål - at tjene penge på webshoppen.

Ikke anderledes end vore egne butikker - men dog vigtigt at huske :)

E-mærket forsøger på usmageligvis at mistænkeliggøre alle shops der ikke er e-mærket gennem deres retorik og markedsføring.

Når man ser på "kravene" for at blive optaget, er det jo helt naturlige betingelser, som stort set hver eneste seriøs shop i danmark opfylder - helt fint, og uden at være "medlem".

Trustpilot kan manipuleres så let som ingenting - både med gode og dårlige anmeldelser.

Men hvis det ikke er princip for dig, er det dog en evt. meromsætning kontra merudgift der tæller, og kan det svare sig, så gør det dog.

Trustpilot kan du dog også vælge at bruge gratis, ved blot at linke til dig profil hos trustpilot.

Noget mere besværligt, og sikkert ikke så mange anmeldelser som hvis du er betalende, men dog muligt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)