Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til logo ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg mangler en god ide til et logo.

Jeg er ved at starte et firma op som skal hedde xs print. (xs står for xtra small)

Nogle ideer?

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:44

Hej Kasper,

Vi kan lave et logo til dig for 500 kr. :-) Et logo som er flot endda. Fordi vi er i opstartsfasen. Vores grafiker har 10 års erfaring og ret dygtig.

Er du interesseret i det?

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 13:11

Hej

Havde håbet på nogle ideer som jeg måske selv kunne stykke sammen til et færdig logo. Budgettet er ikke lige til det helt store nemlig.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:15

Hej Kasper

Vi har lige fået lavet et logo på 99designs, og er egentlig godt tilfredse med de bud vi har fået for 299$, men hvis pengene ikke rækker, så tag alligevel at kigge på den side hvor du opretter konkurrencer (om et nyt logo)

Der kommer relevante spørgsmål om hvilken type logo du leder efter, og hvad det skal udtrykke osv.

Prøv at overvej det lidt og så skriv igen her, lidt mere specifikt, hvad du leder efter... så tror jeg du flere kvalificerede bud.

P.S: Iøvrigt tror jeg du har valgt den forkerte kategori hvis du ikke vil smide penge efter opgaven pt :-P

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 13:22

Hej,

En lille kommentar, selvfølgelig ligger du her i en kategori hvor folk naturligt byder ind på opgaven, hvis du ønsker et gratis logo så er det bedre at nævne det først :-)

Hvis du virkeligt vil starte firma op og du planlægger det skal være noget seriøst, så kan jeg kun anbefale at du får en professionel til at kigge på dit logo.

Der findes heldigvis designere i alle prisklasser, men de færreste arbejder dog gratis. Alternativt skal du være heldigt at der sidder en studerende derude som mangler nogle referencer, som så gør det gratis for dig.

Selvom os web-dudes blot sidder på vores pind en helt dag og vores arbejde måske ikke er fysisk krævende som det at være f.eks. tømrer, så er det stadig gratis arbejdskraft man beder om.

Jeg ser ofte disse tråde på amino "hey vil du ikke lave et logo/header/banner/osv" gratis for mig?" - Det svarer til at man spørger en tømrer - kommer du ikke lige ud på min adresse og sætter et nyt vindue i :-) 

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:35

Det er sjovt at folk med det samme tror, at han spørger efter et logo (læs: gratis). Men Kasper spørger jo sådan set blot efter idéer til et logo, han har aldrig bedt om at få et færdiglavet logo leveret? 

Giv dog Kasper nogle fede idéer til hans logo, som han fremadrettet kan arbejde videre med og få et godt slutresultat ud af. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Tilmeldt 13. Oct 13
Fra  49Brands Skrevet kl. 13:44

Det er meget svært at beskrive en idé til et logo så det ville give mening visuelt :-)

Prøv eventuelt at beskrive noget så simpelt som dette og lad det blive forstået af en anden person hvad du mener. Er sikker på det ikke er muligt :p
http://olieng.net/wp-content/uploads/2011/12/logo5.jpg

http://s3.amazonaws.com/cuttings/backgrounds/28964/Le-Cool-Logo-on-black.jpg 

Inden du har fået det forklaret skal du også først visualisere det. En grafiker sætter sig ikke bare ned og har med det samme en idé til et logo som han så færdiglaver. Det kræver at man sætter sig med kunden og får en god idé om hele hans vision og ide med firmaet, hans målgruppe, hans markede. Det kræver research, det kræver en helvedesvis masse sketcher indtil man måske finder noget der bliver godt, så skal du sidde og reflektere om det nu også er godt nok elelr om man skal gå en helt ny retning.

Nu ved jeg ikke hvad din baggrund er Christian, men at spørge en grafiker om en idé til et logo, er som regel ikke bare noget han spytter ud i løbet af 10 sekunder :) Ikke hvis det skal være godt.

Det er måske bedre at sammenligne det med at spørge en arkitekt om han har en god idé til et posthus. :)

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:49

49Brands, jeg vælger at se bort fra dit oplæg til en debat og fokuserer derimod på at hjælpe trådstarter. 

Kasper: Du kunne evt. sætte en lineal lodret ved siden af "XS" og gøre dette småt. Print kunne du give forskellige textures, sådan at hvert bogstav får forskellige baggrunde. Jeg kan godt prøve at lave et udkast til dig, som vi kan arbejde videre med, hvis du kan lide det. Og ja, jeg giver dig det gerne gratis. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Tilmeldt 13. Oct 13
Fra  49Brands Skrevet kl. 13:51

Til Kasper:

Beklager jeg fik drejet tråden lidt. Jeg håber selvfølgelig folk alligevel kan byde ind med noget, det er desværre bare ikke så simpelt som det sættes op her :-) En professionel grafiker vil bestemt have svært med at give dig noget brugbart feedback, andet end eventuelt prøve at kombinere store/små fonte i dit logo, da du netop har xs med.

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 14:19

Ved godt det er svært at beskrive noget visuelt. Og nej, beder ikke om et færdig-lavet logo levet gratis, men nogle gode ideer, som jeg selv kunne se om jeg kunne bygge sammen. Den med linealen var fin. Har selv tænkt på noget ala et size-tag i tøj. Det jeg leder efter er en måde at indikere at xs står for xtra small. Og et "slogan" kunne være: små ordre - små priser....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)